Aanstekerwinkel.nl Aanstekers

myrmidon

Registered User
ik heb daarjuist mijn TL-1 binnen gekregen, machtig ding, alleen ben ik erachter gekomen dat vullen als hij al vol zit boven de gootsteen, en dan testen of ie t doet niet zo slim is.. xD

jannick63

Registered User
ik zag dat sommige mensen problemen hadden met de begrenzer.

Is het nodig deze eraf te halen of kan ik hem als ie het doet gewoon laten zitten?

Ik heb het over de metal torcher

Yvez

Registered User
ik zag dat sommige mensen problemen hadden met de begrenzer.

Is het nodig deze eraf te halen of kan ik hem als ie het doet gewoon laten zitten?

Ik heb het over de metal torcher

Ik test alle metaltorches voor verzending op dit probleem, als je geen problemen heb dan ook niet gaan lopen vogelen ermee is mijn advies. Die begrenzer zit er niet voor niets op, als je hem helemaal vol uit zou draaien kan de vlam erg groot worden vuur klonten gaan spugen.

jannick63

Registered User
zou zomaar kunnen want iemand zij tegen mij dat ze 1,95 waren en toen ik ze daar haalde waren ze 0,95

ik keek bij een paar sites daar vond ik ze voor rond de 3 euro dus op zich zit jij wel goed met die 2.50 maar de blokker niet met die 1 euro

Laatst bewerkt:

jannick63

Registered User
De metal torch vanmiddag 3 uur gekregen:p

kan alleen maar zeggen top dingetje volgende week zaterdag ga ik er een dagje mee knallen ben benieuwd
heb 300ml gas der bij zal moete lukke

ik hou de vlam gewoon op zijn kleinst dan verbruikt ie het minst en het lontje gaat altijd wel aan

Yvez

Registered User
Even een korte huishoudelijke mededeling:
Besteld u op vrijdag 30 dec. voor 17:00 dan ontvangt u vrij zeker uw bestelling op 31 dec. Aanstekerwinkel kan niet instaan voor vertragingen bij de postbezorger.

Alles wat te bestellen is in de webshop, is nog steeds op voorraad.

Tony

Administrator
Medewerker
Even een korte huishoudelijke mededeling:
Besteld u op vrijdag 30 dec. voor 17:00 dan ontvangt u vrij zeker uw bestelling op 31 dec. Aanstekerwinkel kan niet instaan voor vertragingen bij de postbezorger.

Alles wat te bestellen is in de webshop, is nog steeds op voorraad.

Ze zijn nu al te laat met het leveren van de bestellingen.
Vandaar dat wij vanavond de shop dichtgooien. Ik wil niet dat mensen teleurgesteld staan te wachten op de 31ste en hun spullen pas op 2 Januari binnen krijgen.

K*T POSTNL!

Yvez

Registered User
Het zal nu net na kerst even extra druk zijn is mijn ervaring van afgelopen jaren, ik heb er wel vertrouwen in. Maar teleurstellingen kan ik ook niet uitsluiten.

smilli

FPM Filmer
Stook nu al jaren met de pyrotorches en metaltoches van aanstekerwinkel en al jaren gaat al me vuurwerk probleem loos aan, dit jaar kan jullie materiaal natuurlijk ook niet ontbreken.

Bovenaan