70 kilo siervuurwerk in beslaggenomen

goofygrunn

Registered User
Via twitter: https://twitter.com/POL_flexteamGRN/status/814605698164256769

70 kilo siervuurrwerk s morgens gehaald in duitsland en s avonds ineens ding dong. Aangezien het meer dan 50 kilo betreft is het geen boete maar een bezoekje aan de rechter binnenkort. Zo zie je maar dat verraders nooit slapen en tegenwoordig wordt sociale media flink in gaten gehouden wordt. We kunnen allemaal denken ach het gebeurd mij niet, maar zo zie je maar weer dat het snel kan gebeuren. (Nee, ik zelf was het niet)

joszie

Zilveren Member
Waardeloos. 70 kilo waarvan 75% alleen karton en klei is...
Er zijn wel belangrijkere prioriteiten dan dit waar de politie zich mee bezig moet houden.

goofygrunn

Registered User
Tjah er blijken inmiddels meer bezoeken te zijn geweest in het Noorden waarbij consumenten vuurwerk in beslag is genomen. momenteel veel tegenstrijdigheden aangezien een grenscontrole agent zegt joh je hebt te veel dus we pakken alles uit en je mag aantal meenemen zodat je vuurwerk hebt en bij deze actie tjah helaas we nemen alles mee.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Moeilijk verouderde regelgeving...25kg. Er zijn zelfs boxen die 25kg wegen, lekker sta je na 2 minuten weer binnen. Wordt toch echt tijd dat dit aangepast gaat worden.

joszie

Zilveren Member
25 kg SAS lijkt me beter. dan heb je max. 50 500 grammers. Met de grote boxen die tegenwoordig door importeurs op de markt worden gezet (8 tot 10 cakes) zit je dan op 5 boxen.

Bovenaan