500 Grams potten in NL !

Beekje

Registered User
ik heb wel een vraag die in mij opkomt: zullen er ook pakketen gemaakt/verkocht gaan worden met bv 4x 500grams cakes? iemand hier al iets van vernomen?

Die zullen zo niet gaan komen, denk dan hierbij weer aan de prijs en uiteraard aan het gewicht. Het zal bij de pakketten van 200grams blijven en eventueel misschien 6 stuks in een pakket.

Bijna alle 500grams cake's zullen los verkocht gaan worden op een paar na misschien.

appelsap

Registered User
Weet iemand al meer over next generation 500 grams potten?
En heeft iemand al foto's ervan ?

Laatst bewerkt door een moderator:

X-Treme

Registered User
Dit zijn maar 2 foto's uit het productboek van lesli bij elkaar heeft lesli ongeveer 15 potten waarbij ze aangeven dat ze maximaal gevuld zijn.
maar volgens mij noemt lesli gewoon alle potten die +200 gr. zijn maximaal gevuld aan de verschillende afmetingen te zien.

masters

Registered User
nouw ik weet het niet aan want die ''kleinere potten'' in dat boekje zit mischien aan de 15grams per shot en die grote potten aan veel minder. ;)

near

Registered User
Over GBV vuurwerk wist mijn dealer niks te melden, hij had nog geen catalogus. Maar hij kon me wel verzekeren dat GBV(met de nadruk op pro-line) ook dit jaar kwam met 500grams potten.

Hij had zich de avond ervoor nog bedacht of hij de potten alleen op bestelling in voorraad zou nemen. Ook begon hij over de regeleling. Afgelopen jaar zou er voor de winkel gewogen zijn door politie/controleurs

hij was wel erg benieuwd en zou rond september eind september de catalogus krijgen en dan zou ik wat horen.
Maar er is grote kans dat GBV dan inmiddels zelf wat dingen heeft vrijgegeven.

3307

Registered User

"Dit behoort tot de groep zwaar vuurwerk, dat tot op heden in Nederland altijd verboden is geweest. Door een aanpassing in de wet, ter voorkoming van illegale invoer van dit zware vuurwerk, kunnen wij U dit nu legaal aanbieden."

Ik zou bijna willen zeggen: Is misleidende reclame niet bij wet verboden?
Leuk zo`n legale variant van de chinese rol, maar hou het wel eerlijk.

(wat betreft de prijs, daar zal ik maar weer over zwijgen;))

P

poziloc

Guest
Ook die rol is illegaal geweest.....dit is totaal geen misleidende reclame!
maar puur waar het op staat

3307

Registered User
Mwah. Ik doel meer op het feit dat zij tussen de regels door suggereren dat dit een gelijksoortige rol is als de bekende chinese rollen uit België. Ik weet vrijwel 100% zeker dat de normale vuurwerkkoper deze rol zal aanschaffen met die gedachte, en dan komen ze vervolgens spijtig genoeg bedrogen uit.

Net zoals met die legale x-treme blitz pijlen destijds.

BMW-freaky

Registered User
Ook kan ik zeggen dat Original Fireworks volop bezig is met het ontwikkelen van 500 grams potten. Het aantal Zena winkels in Nederland wordt dit jaar sterk uitgebreid, en van de 500 grammers van Original mogen we veel gaan verwachten ;)

Bovenaan