-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
34e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2013.
Nou ik heb ff heerlijk 40 min. genoten . Wat een geweldige mooie producten .....en wat een finale . Enkel jammer dat er geen kers op de taart komt na afsluiting van een thema
Ik heb alleen de show van Ricasa nog maar bekeken en na de eerste 2 minuten begint voor mij het genieten pas.
Ik vond de opening niet zo sterk, ik kreeg er geen Valenciaans gevoel bij.
De rest is weer top! En dan die finale
Daar worden de kleuren van de Valenciaanse vlag even getoond (Blauw, Geel, Rood en dan goud). Helemaal geweldig.
Europla schiet hier best een aardig showtje, lekker agressief. Maareh, hadden de sprinklers aangestaan in de opslagbunker ofzo. Er zaten wel heel veel bommen bij die hun best niet deden.
"matig" showtje van europla, veel matige bommen ook en die opening heb ik nu al minstens 10 keer gezien.
maar nog altijd 10 keer beter wat er gemiddeld in nederland word geschoten natuurlijk !
en ricasa schiet gewoon weer een top show, timing is goed, mooie bommen erbij
Eindelijk eens een heerlijke finale van Ricasa. Echt super. Europla stelde een klein beetje teleur door niet meer eigen materiaal te schieten, en door het belachelijke los schieten van 7" . Ook de bommen met knalring waren een beetje triest
Net weer terug, het was weer geweldig! Wat een leuke stad is dat Valencia toch. Lekker relaxed, leuke mensen, lekker eten, beetje vuurwerk ...
Er is redelijk wat gefilmd volgens mij. ga zelf ook even kijken of het een beetje is gelukt.
Ik kijk terug op een paar geweldige dagen!
Lekker weer en een zeer fijne accommodatie.
Ook was het erg gezellig met de andere Nederlanders bij de shows.
De Castillos had ik eigenlijk nog groter verwacht aangezien de bekend gemaakte budgetten.
Deze bleken helaas lager maarja alsnog adembenemend om te zien natuurlijk.
De show van europla vond ik te gek, vooral die saluut finale. Zo lang en zo hard.
Ricasa was al helemaal geweldig. Wat een hoeveelheid en wat een timing. Echt niet te geloven.
Ook de mascletas en nocturnas in pobla waren zeer fijn.