Informatie gevonden :
http://www.lovevalencia.com/programacion-de-actos-del-9-doctubre-de-2012.html
Even de tekst door google vertaler en lees goed wat er staat:
Overzicht van de gebeurtenissen van 09 oktober 2012
Controleer het schema voor de dag van Valencia op 9 oktober 2012.
Zie Programma van gebeurtenissen van 09 oktober 2012
09 oktober 2012
11.30 H. Ontvangst van de Corporation, autoriteiten en de gasten in het Stadhuis.
11,45 besluit van Alcadia H.Lectura en de levering van Senyera in het Gemeentearchief.
12.00 H. Het verlagen van de Real Gemeentelijke Senyera vanaf het balkon, en het begin van de burgerlijke processie. Na afloop van de processie, Mascletà in de Plaza del Ayuntamiento.
◦ Reis van de Civic Processie. Van het Gemeentearchief aan de Town Hall Square, San Vicente, Plaza de la Reina, het invoeren van de kathedraal door de IJzeren Poort. Na het Te Deum, voor de deur van de Plaza de la Almoina, c / Barchilla, Plaza de la Reina, rue de la Paz naar de Parterre. Krans bij het monument van koning James. Afgewerkt protocol acts zullen terugkeren voor boten straat Pintor Sorolla en de stad, over de Plaza voor de centrale lijn.
Aan het einde Mascletà belast met het vuurwerk Marti.
H 16.00 uur. In de Plaza de la Virgen Dansa volksfeest en dan Waltz, Muziek en Cançons Valencia.
17.00 H. Christian VII Entry en Mora stad Valencia. Van de Vrede Street naar het stadhuis en eindigen in Marques de Sotelo.
Het staat er een beetje onduidelijk (mijn spaans is ook slecht) maar volgens mij zal er een mascleta zijn (budget onbekend) Maarja beter iets dan niets! Ik als vuurwerkfreak moet gewoon aanwezig zijn haha