25 aprile 2025 - Belona

vuurvent

Registered User
Doodzonde wat mij betreft om Marti naar Bellona te halen. Hou het a.u.b. gewoon traditioneel. Gaat nu ook al een italiaanse avondshow verloren. Desondanks zin in!
Voor keertje wel leuk voor de afwisseling. Toch een andere schiet stijl als de Italianen. Vind het zelf jammer dat ze geen Mascleta doen daar.

vuurvent

Registered User
Helaas is bellona al afgelast na de dood van de paus, verwacht zelf dat de rest ook geannuleerd gaat worden.. wat een domper.

Edit: vitulazio ook exit

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik moet nog gaan. Maar nog niet alles is gecanceld, als er nog wel wat is in andere dorpen dan ga ik wel gewoon. Maar zal niet veel zijn gok ik zo
Check het even allemaal, er is een week van nationale rouw afgekondigd.
De voetbal wedstrijden zijn ook al afgelast.

vuurvent

Registered User
Oke, hou hem even als backup.
Hoorde net van een Italiaan van tradizione di fuoco dat bellona vrijdag en parete zaterdag geverifieerd zijn voor doorgang en daar morgen over gecommuniceerd wordt.
Even afwachten of dat nog blijkt ook, vaak zijn ze best onduidelijk.
Laten we het hopen iig.

vuurvent

Registered User
Zou leuk zijn Luuk, ik heb er een hard hoofd in! Zie je daar. Mocht je de locatie nodig hebben van Castro mocht het doorgaan stuur me maar een bericht. Nicholas heeft hem gestuurd.
Iscool, ja ik heb ook niet echt hoop.
Mocht er nou niks zijn blijf ik waarschijnlijk gewoon thuis, zonde van het geld maar kan beter me uitgaves dan besparen voor wat anders.
Top we komen donderdag al om uur of 8 in de ochtend aan, dus mocht die wel zijn karren we wel die kant op.

Edit:
Zie net dat er in torremagiore vanavond wel een straat batteria is

Laatst bewerkt:

hardcore0438

Registered User
Ik denk persoonlijk dat vandaag alles afgelast word. Las iets van 9 dagen rouw, wellicht dat deze vandaag ingaan? Desondanks gaan wij nog gewoon, maken we er een stedentrip van. Desnoods schieten we zelf nog een blokje.

Bovenaan