Wil eigenlijk morgen ook weer gaan.... maar maandag vroeg de mand uit om te werken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een fantastische show ook, prachtige muziek en spectaculaire toepassing van stiller vuurwerk.
Wat een fantastische show ook, prachtige muziek en spectaculaire toepassing van stiller vuurwerk.
Weet iemand hoe het nummer heet, of van welke componist het is, dat begint bij 5:54?
Net wat meer power? Frankrijk had helemaal geen power, muv de finale. Was wel een hele mooie sierlijke show maar de muziek was echt kut. Polen blies gewoon alles omver met die show, net een grote finale. Ben wel benieuwd of Nanos dit nog kan overtreffen.Ook deze show van Nakaja Fireworks Polen was prachtig. Deze show had net wat meer power en 'heftiger' dan Frankrijk vond ik. Het was weer genieten, op naar donderdag!
Wordt de afsluitende show dan aansluitend aan die van Griekenland geschoten? Dan wil ik wel overwegen om er 2x 2,5 uur voor te rijden.Het vuurwerk van donderdag avond is afgelast in verband met te harde wind vanuit de Noordelijke richting. De show van Griekenland ( Nanos Fireworks) gaat plaats vinden op zaterdag.
Wordt de afsluitende show dan aansluitend aan die van Griekenland geschoten? Dan wil ik wel overwegen om er 2x 2,5 uur voor te rijden.