18-03-2026 - Nit del Foc - Valenciana - Puente de Monteolivete

Schuim

Moderator
Medewerker
Valenciana - New.png

Nit del Foc
Datum: 18-03-2026
Plaats: Valencia
Tijd: 23:59
Wie: Valenciana

Laatst bewerkt:
Toch echt een Nit del Foc waardige show.
Mooie scenes, lekker beukers, en vooral gewoon kwaliteit.
Toppertje, had er graag bij willen zijn.

Ik vind de locaties vanaf waar de meeste video’s zijn gemaakt vrij matig. Is deze nieuwe castillo locatie r*k of valt het in het echt mee?

Persoonlijk vind ik het een prima plek om de show te bekijken, je staat aardig op gelijke hoogte en je hebt de volledige breedte aan zicht.
Het geluid klapt er ook lekker op daar.
Maar je moet tegen de reflecties op het gebouw kunnen.

Ik vind de locaties vanaf waar de meeste video’s zijn gemaakt vrij matig. Is deze nieuwe castillo locatie r*k of valt het in het echt mee?
Ik vind dat je in het park (op en rond de rozentuin) zeer goed kan staan. Vooral met de 1e en 2e show was het niet al te druk en je staat er best dicht op.

Moet zeggen dat ik de eerste 7 min (ongeveer) niet heel sterk vind. Daarna wordt het wel echt smullen en Nit del Foc waardig!

Ik heb hier toch wel gemengde gevoelens bij.
Ik vind de locatie sowieso ronduit slecht wat niet helpt in de beleving. Van de show werd ik ook niet heel erg warm. Ik had er ontzettend veel van verwacht want Valenciana. Maar toen de show was afgelopen was ik enigszins teleurgesteld. Voor mijn gevoel geen 6 of 7" shells waardoor je de Castillo mist en waar zijn de dikke beukers die je normaal in de finale ziet gebleven? Als ik het goed heb gezien waren het knalblokken met een eindsalvo salute's. Mwah...Kan echt veel beter..Kijk maar naar hun vorige shows die ze op Alameda schoten.

Inderdaad niet de sterkste show van hun, helaas! ze kunnen ook veel beter.
Ook de wind was niet echt bevorderlijk voor de show en ja voor de foto's is dit best een leuke plek om geweldige plaatjes te schieten!
je ziet zoveel herkenbare dingen van Valencia terug in de foto's, maar ik hoop toch echt dat ze ooit terug gaan naar de oude locatie!
p.s dacht in 2018 in oktober echt een knoepert van een show van hun gezien. ergens in de buurt van de haven was dat dacht ik.

Back
Bovenaan