FESTIVAL 17th International Fireworks Cultural Festival Liuyang

Schuim

Moderator
Medewerker
Dus ik kijk die film van Gotenborg en was nou niet echt onder de indruk. Rustig, weinig vernieuwend, mooie grote bommen, that's it.
Had zelfs een beetje het gevoel, ik was er niet voor naar China gegaan als ik hun was.

Maar dan die show van CBF 😍 😍 😍 😍
Meine gute, wat een klapper.

Heerlijk kleurgebruik, choreografie helemaal top. Doen echt hele leuke dingen met het vuurwerk en echt vette stepping die volledig ondersteunend is op wat er in de lucht gebeurd.
Prachtige beuk werk, en dan een perfecte finale.
Kickuh!

Juul

Moderator
Medewerker
Dus ik kijk die film van Gotenborg en was nou niet echt onder de indruk. Rustig, weinig vernieuwend, mooie grote bommen, that's it.
Had zelfs een beetje het gevoel, ik was er niet voor naar China gegaan als ik hun was.

Maar dan die show van CBF 😍 😍 😍 😍
Meine gute, wat een klapper.

Heerlijk kleurgebruik, choreografie helemaal top. Doen echt hele leuke dingen met het vuurwerk en echt vette stepping die volledig ondersteunend is op wat er in de lucht gebeurd.
Prachtige beuk werk, en dan een perfecte finale.
Kickuh!
Mee eens! Götenborg had hier en daar wel zijn momenten (erg traditioneel geschoten) maar vond van CBF net wat indrukwekkender. 1:40 bij de Belgen waren dikke bommen, deze voelde je wel.
CBF was ook de enige die hun eigen show helemaal heeft ontworpen.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik ver weg van het vuurwerk stond. Ik was 4 uur voor de shows al op locatie maar het was onwijs maar dan ook al onwijs druk.
100.000den bezoekers die avond, niet voor te stellen hoeveel.

Laatst bewerkt:

Juul

Moderator
Medewerker
Voor mij was het al duidelijk wat ze gingen schieten, maar wat een heerlijke show!
Met name de Silver waterfall tree (2:35) zijn elementen wat zo'n show toch eruit blinkt.
En zoals we weten van Japan, een grote kleuren spektakel!

Bovenaan