Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dit was iets wat wij hoogstwaarschijnlijk nooit meer gaan zien tenzij Richi terugkeert om het weer te laten zien. Het enige jammere vond ik dat ie de Senyera los van elkaar schoot in de kleuren! Dit was een masterpiece in hoe je digitaal iets kan schieten! Overigens kan jij je de finale van Ricasa en zijn Nit del Foc van 2004 nog herinneren, met die Farfallas en Candels en zijn Bombardeo erbij? pffffffffffffff dat was ook een stuk hoor!Mediterraneo stelt eigenlijk nooit teleur. Ze doen altijd net iets meer dan wat van ze verwacht word.
@Mr_Mascleta, ik moest even het archief want ik moest gelijk denken aan de Nit de Foc 2019 geschoten door Ricasa.
Met 3 1/2 minuut komt die finale in de buurt. Het was trouwens de allerbeste show en nit de foc die ik ooit gezien heb.
Voor de mensen die het zich niet kunnen herinneren >>
Ja dit is waanzinnig, echt meesterlijk.Mediterraneo stelt eigenlijk nooit teleur. Ze doen altijd net iets meer dan wat van ze verwacht word.
@Mr_Mascleta, ik moest even het archief want ik moest gelijk denken aan de Nit de Foc 2019 geschoten door Ricasa.
Met 3 1/2 minuut komt die finale in de buurt. Het was trouwens de allerbeste show en nit de foc die ik ooit gezien heb.
Voor de mensen die het zich niet kunnen herinneren >>
Ja dat is een hele goeie vraag! Het vastgestelde budget van 25K zal de kosten op een bepaalde manier enigszins kunnen dekken al denk ik zelf dat het niet toereikend is!Ja dit is waanzinnig, echt meesterlijk.
Op deze manier mis je de grote shells totaal niet. Was het budget hier groter of hebben ze zelf extra gesponsord?
Dat was toen inderdaad een beetje het budget al kregen ze volgens mij al wel iets meer.Ja dat is een hele goeie vraag! Het vastgestelde budget van 25K zal de kosten op een bepaalde manier enigszins kunnen dekken al denk ik zelf dat het niet toereikend is!