Pyromaster2 zei:Laten we voorop stellen dat geen enkele shell zeldzaam is, het is gewoon de moeite die iemand ervoor doet om aan zulke shells te komen, voor zover ik weet heeft de poster boven me helemaal gelijk en was dit dus het geval in 2004 en heb ik ze zelfs wel gezien hoger dan 100mm.
Dus ze zijn er nog steeds wel.
En tja als je nou onderscheidt wil maken welke shells echt top zijn ja of nee vind ik dat je daar geen geheel over kunt trekken omdat elke fabrikant of gebruiker wel shells heeft met min en pluspunten qua effectsduur, grootte van het effect, volheid, vorm, en het effect zelf.
Tony zei:Kijk eens met zijn allen naar de show van LIDU op het festival van Tarragona vorig jaar. Daar zie je alleen maar Lidu Shells en 1 voor 1 zijn ze allemaal van zeer goede kwaliteit.
Rasco zei:Ik denk dat het een dark effect heeft, dus red peony, totdat deze laag ontbrandt is, dan een ontbranding van de laag van de ster die niet te zien is, welke dan weer overgaat in een laag die je ziet als red peony.
Dus simpel uitgelegd:
Red peony to niets to red peony.
Dus een kleine pauze tussen beiden.
Maarja dat is niet gebaseerd op feiten, maar op wat ik denk :w
Ik heb 4" shells van LIDU aangeboden gekregen, wat is een aanvaardbare prijs voor deze shells per half of heel karton??
Alvast bedankt,
Shooterbomb
Vind ze ook van buiten erg mooi uitzien (ik zal wel de enige zijn die hier op let).
Heb mij daarom dus ook maar een aantal dummies, normale en peanuts, geregeld van 2" t/m 6".
Het mooie van de lidu dummies is dat ze ook nog eens even zwaar zijn qua gewicht als de echte. (zover ik weet is dit nu gebruikelijk)
Maargoed, dit is eigenlijk vrij offtopic.![]()