04-03-2026 - Mascleta : Plaza Ayuntamiento

Ik vond het vandaag een complete mislukking. Er werd een partij vuurwerk geschoten waar je u tegen zegt maar voor je gevoel klopt het gewoon niet.
Dat lees je ook terug in de review van Mr. Mascleta. Daarbij, toen de digitale knallers afgingen zei ik al direct al in de onze groepsapp dat dit niet klopte..Of het had constant mee moeten blijven lopen of het was een fout in de programmering.
Inderdaad. Zie de voorbeschouwing op lasprovincias.com: na de bombardeo was de aeroterrestrial digital gepland, niet eerder.

Laatst bewerkt:
Bespaar je de moeite, op alle mascleta's van Crespo na, was dit veruit de slechtste.
Dragon stond bekend om zijn grondfluiters, dat maakte z'n mascleta altijd iets om naar uit te kijken. Vandaag met die blokkenshow was het een grote aanfluiting.
Waar ik mij persoonlijk over verbaas Rick is het feit dat men als pirotecnia de essentie wel zal begrijpen van een mascleta! Maar juist hierin de plank zo mis kunnen slaan verbaast mij nog steeds! Idd wat je zegt de hoeveelheid cakes en compounds die geen enkele toegevoegde waarde lieten zien is teleurstellend te noemen.

Inderdaad. Zie de voorbeschouwing op lasprovincias.com: na de bombardeo was aeroterrestrial digital gepland.
Hij kan wel gepland zijn, maar de wijze waarop men deze had ingezet en heeft geprogrammeerd is bedenkelijk! Als je het element Bombardeo neemt, moet daar de essentie liggen van de kracht van dat moment en staat los van andere componenten op de grond. Dat er gekozen wordt de laatste jaren om de Bombardeo "Redondo" te schieten vind ik soms ook wel jammer, maar hee dat is ook een soort van ontwikkeling en daarbij als de kracht daar ligt ook prima!

Back
Bovenaan