The Yellow Rebellion 100 schots professioneel spektakel! Wat een geweld, een genot om te bewonderen.
The Cigarman Moderator Medewerker 8 december 2025 #1 The Yellow Rebellion 100 schots professioneel spektakel! Wat een geweld, een genot om te bewonderen. Laatst bewerkt door een moderator: 16 december 2025
F frelst68 Member 8 december 2025 #7 Deze moet is in het echt zien. Door de snelheid en de sterke crackling tail vraag ik mij af of de crossettes nog wat toevoegen/tot hun recht komen.
Deze moet is in het echt zien. Door de snelheid en de sterke crackling tail vraag ik mij af of de crossettes nog wat toevoegen/tot hun recht komen.
Tony Administrator Medewerker 9 december 2025 #8 Prijs van het product is €75 en alleen bij de grote Zena Stores.
Baskali Moderator Medewerker 9 december 2025 #9 In tijden niet zo dik/uniek product gezien van uit de bunkers van Olen !
Baskali Moderator Medewerker 2 januari 2026 #11 VvanVuurwerk zei: Iemand deze in de straat gehad? Klik om te vergroten... Niet 1 maar 2 tegelijk was bruut !!
VvanVuurwerk zei: Iemand deze in de straat gehad? Klik om te vergroten... Niet 1 maar 2 tegelijk was bruut !!
V VvanVuurwerk Registered User 2 januari 2026 #12 Baskali zei: Niet 1 maar 2 tegelijk was bruut !! Bekijk bijlage 25378 Klik om te vergroten... Presteert deze conform het China filmpje ? Klinkt wel heel erg bruut inderdaad twee van deze bakken!
Baskali zei: Niet 1 maar 2 tegelijk was bruut !! Bekijk bijlage 25378 Klik om te vergroten... Presteert deze conform het China filmpje ? Klinkt wel heel erg bruut inderdaad twee van deze bakken!
B bridge Zilveren Member 3 januari 2026 #13 Ja deze is gewoon goed. Rapid fire. 20 mm. Boeketten zijn dus niet heel groot.