Wierden

VuurwerkmaniaNL

Registered User
Jaja, dit is het festival waar wij gedurende de avond op meerdere momenten vuurwerk zullen verzorgen samen met de schietbedrijven.

Maar niet alleen dat, we gaan er ook een heel gaaf, leuk en gezellig feestje van maken!! Want naast het gevarieerde programma van Boulevard Outdoor zelf hebben wij een eigen "area" waar we onze gasten kunnen ontvangen en speciale happeningen hebben gepland. Zo zijn bijv. de Vuurwerkmania Angels aanwezig, gaan we een hete wedstrijd organiseren en hebben we voor de echte liefhebbers een backstage tour langs de schietvelden op poten gezet. En je kunt hiervoor nog gratis kaarten winnen ook!!

Wil jij er ook bij zijn kijk dan voor meer info hier http://www.freakpyromaniacs.com/for...voor-boulevard-outdoor-met-vuurwerkmania.html

Graag tot 27 juni!!

chromeeh

Registered User
Wat Vuurwerk Mania kan, kunnen wij ook!

Hebben jij en je vrienden nog geen kaarten voor Boulevard Outdoor en heb je eerder niet gewonnen met onze win-actie?
Grijp dan nu je kans en wees er bij op 27 juni!

Vuurwerkevents verloot 3 weken lang elke woensdag een setje van 2 kaarten voor Boulevard Outdoor!
Om mee te dingen hoef je alleen maar ons bericht te liken en delen op onze Facebook pagina!

Op woensdag maken we de eerste winnaar bekend!

chromeeh

Registered User
Een zeer vermakelijke show. Dank voor de film Marc!!

En niet alleen het filmen ;)
(Timo heeft 'm gefilmd voor me, ik zat achter de stage aan de knoppen :p)

2u3xxm9.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Goed dat je mij even corrigeert Marc. Je hebt onlangs ook nog je schietpapieren gehaald.
Ik was het even vergeten. (Ouderdom he? :shy:)

gizmo75

Registered User
Hierbij mijn filmpje van de Big Smoking Hot Fireworks van Vuurwerkmania tijdens Boulevard Outdoor 2015:

gizmo75

Registered User
En mijn beelden van de Endshow van Boulevard Outdoor. De timing pakt bijna overal geniaal uit!!

VuurwerkmaniaNL

Registered User
THANKS!! Aan alle Vuurwerkmania bezoekers, deelnemers, vrijwilligers en medewerkers voor een FANTASTISCH Vuurwerkfeest tijdens Boulevard Outdoor afgelopen weekend. De komende tijd gaan we nog veel beeldmateriaal met jullie delen maar eerst is hier de officiële versie van The Boulevard Outdoor Endshow 2015! Met vuurwerkbeelden vanuit de lucht! ENJOY!!

Laatst bewerkt:
Bovenaan