Welke buitenlandse NYE show

Tuningboyrsd

Nieuwe Member
Goedendag freaks,

daar waar het lolletje in Nederland wel voorbij is was ik opzoek naar tips waar je je ergens op relatief leuke vliegafstand oud en nieuw kunt vieren met een dikke show.

dubai 3x ,Londen 1x Heb ik aleens mogen ervaren,ik hoor graag tips waar jullie nu de moeite waard vinden qua show om heen te gaan en wat zijn eventueel de andere festiviteiten ter plaatse?
Gaat om een reis tussen kerst en 5jan met partner

firewire

Registered User
Suriname
Aruba
Curaçao
Wroçlaw
Praag
Boedapest
Berlijn

Er zijn daar zat dikke shows en o.a. zelf op Aruba 1x meegebouwd aan een enorme show t/m 12” jaarlijks bij Ling & Sons, maar het mooiste is dat er maximaal dik spul verkocht en gestookt wordt. Ivm het lekkere weer en o.a. de Pagara’s hebben de bovenwindse eilanden incl Suriname mijn voorkeur. Vroeger kon je daar ook t/m 6” zelf kopen incl profblokken maar Shells zws nu niet meer ‘boven de toonbank’.
Maar al die Pagara’s is een ENORME aanrader. Daar stoken ze er duizenden van.
Bijna elk bedrijf zws de laatste dagen vh jaar bij de eindejaars borrels.
De grootste nog op rol de 300k maar vooral de meerdere miljoenen klappers in pallet kist.
Gewoon te halen bij de Supermarkt en kunnen thuis gebracht worden. Is je vakantie adres vlakbij de winkel, dan komt er een heftruck langs en anders worden ze uit een pick-up getild.

Wil je in Europa blijven?
Daar gaat het het gekst in de grote steden van Duitsland, Polen, Hongarije en Tsjechië…

Laatst bewerkt:
Bovenaan