-Theshadow-
Registered User
Om maar even in dezelfde catagorie te blijven als het topic wat kortgeleden gestart is, een aantal jaren terug zag ik op tv iets van een aziatische kunstenaar die zijn beelden uit brokken zacht klei met vuurwerk/kruit (ik weet zeker dat het geen explosieven waren) maakte, door een kleine lading te laten ontploffen in de klei, kwamen er echt supergave vormen in, eenmaal gebakken/geschilderd etc. deed zo een beeld niet onder voor echte design kunst.
Nu mijn vraag, wie is er bekend met dit verhaal, en kan mij een site/boek/video link etc. geven...Ik heb google al gezocht op alle trefwoorden die zo een beetje in mij opkwamen en relevant waren met het onderwerp (art+fireworks/art+explosive/clay+fireworks) etc. etc.
Ik hoor het wel.
Mocht dit bericht storend zijn voor de moderators, dan mogen jullie m gewoon verwijderen. Just asking you guys a favour
:w
Nu mijn vraag, wie is er bekend met dit verhaal, en kan mij een site/boek/video link etc. geven...Ik heb google al gezocht op alle trefwoorden die zo een beetje in mij opkwamen en relevant waren met het onderwerp (art+fireworks/art+explosive/clay+fireworks) etc. etc.
Ik hoor het wel.
Mocht dit bericht storend zijn voor de moderators, dan mogen jullie m gewoon verwijderen. Just asking you guys a favour
:w