Vuurwerk Folders 2004/2005

Berry19

Registered User
Plaats hier scans/websites van Vuurwerkaanbieders (wat er dan nog van over is in dit land, als je het mag geloven) van de folders die uit zijn gebracht..

Greetz,

Berry

Ps. Ik plaats ze zo spoedig mogelijk wanneer ik ze in bezit heb.

GMP82

Zilveren Member
op www.whd.nl (wateringen, ligt naast den haag) staat al een krantje met "Lesli artikelen". De kwaliteit van de ingescande krantjes vind ik persoonlijk zeer slecht, maar aanvullende info kun je vinden op www.lesli.nl

Berry19

Registered User
Ik heb het nieuwe krantje van Breeschoten en er is voor de liefhebbers daarvan GOED nieuws,

Zoals wij allemaal dachten waarschijnlijk omtrend de prijzen (Minder verkooppunten/Dus meer geld) is hier niet het geval.

Breeschoten is aanzienlijk in de prijzen gezakt, Knal en Sier,

dus bij deze :+

Simsfan88

Registered User
Berry19 zei:
Ik heb het nieuwe krantje van Breeschoten en er is voor de liefhebbers daarvan GOED nieuws,

Zoals wij allemaal dachten waarschijnlijk omtrend de prijzen (Minder verkooppunten/Dus meer geld) is hier niet het geval.

Breeschoten is aanzienlijk in de prijzen gezakt, Knal en Sier,

dus bij deze :+

Dat is mooi om te horen! Nu maar hopen dat BoerenBond dat ook is :)

Simsfan88

Registered User
Volgens mij heeft de Boerenbond het lekker druk met e-mails. 2 Klasgenoten van mij hebben ook al e-mails gestuurd.... boerenbond moet nu toch wel gaan opschieten...

Hey heeft iemand hier al vuurwerkfolders thuis? Ik heb ze wel op internet gezien maar er is er nog geen één door mijn brievenbus gevallen helaas...

Bovenaan