Vianen

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben zaterdag aan het verhuizen.. Helaas te druk anders was ik zeker even gaan kijken!

bridge

Bronzen Member
Prima showtje zo te zien vorig jaar! thx Hutter. in deze show vind ik de ondersteuning met consuvuurwerk een geslaagde. ik herken in ieder geval the moment en red heat denk ik.

Michel_G

Zilveren Member
Ook ik rijd hier vanavond wel weer even langs! Zoveel prof showtjes zijn er helaas niet meer in deze provincie.......

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Net terug uit Vianen. Het maximale kaliber was 3inch, maar het meeste was 2,5 inch. Het was goed te merken dat het budget ten opzichte van vorig jaar minder was geworden, want dat was te zien in de show.
De show was minder dan vorig jaar, maar leuk om even langs te rijden als je uit de buurt komt. Omdat de show breed wordt geschoten wordt de lucht goed gevuld. Er zijn ook weer fotos gemaakt en deze staan hier onder. Binnenkort wordt de film ook geplaatst.

1307.jpg

4175.jpg

596.jpg

3177.jpg

2192.jpg

678.jpg

775.jpg

De hoge resolutie foto's (full-hd) staan in ons album: Vianen 2015.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mooie foto's.
Je had trouwens nog een stuk dichterbij kunnen staan als je over de rijplaten nog een stuk was gelopen tot aan het lint.

Michel_G

Zilveren Member
Was een leuk showtje om even mee te pakken. Zoals Patrick al zegt wordt het showtje lekker breed geschoten, waardoor je een mooi en voller beeld krijgt.

Ook een aantal mooie bommetjes voorbij zien komen, een aantal erg mooie candles met blink tails en een leuk crossette beeld met crossette candles in 3 kleuren met daarboven mooie crossette bommetjes. Ook een aantal herkenbare Wolff blokjes, waaronder de Fallen Star (in 2-voud), die zelfs op zo'n grote afstand nog extreem fel overkomt.

bridge

Bronzen Member
Ben ook even geweest met Martino. Lekker breed geschoten inderdaad. Prachtig helder weer. FF gekletst met wat mede-liefhebbers. Niks te klagen!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ook ik ben naar deze show wezen kijken.
Leuk om weer wat oude bekenden te zien. (Patrick bedankt voor je traktatie.)

Leuke show gezien, lekker breed geschoten en netjes geschoten.
Ook leuk om te zien, is dat er bepaalde effecten thema's geschoten werden.

De uitnodiging van Bob om naar Wolff demo te kijken vorige week, was echt super.
En deze show was een prima toetje.

Grappig dat er in de buurt veel vuurwerk werd afgestoken.
Niet fijn voor de vuurwerk traditie maar het geeft zo'n goede sfeer.

Laatst bewerkt:
Bovenaan