Urk

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Hayo heeft in 2010 ook in mei een show op muziek geschoten (topic).

Weet iemand of deze show weer door Hayo wordt geschoten en in dezelfde grootte?

Edit: Lees net de show van 2010 niet in teken stond van de vlaggetjesdag.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Speak of the devil... Sinds vanmorgen staat de ontbrandingstoestemming erop.
Tijd van ontbranden staat vermeld van 22.00 tot 22.30.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Iemand hier nog geweest?

Ik vond op youtube een kort filmpje (1 min) van deze show. Gelukkig dat ik niet gegaan ben.

Edit: Dat is toevallig, Mickeyzegtboem plaatst bijna op hetzelfde tijdstip een langer filmpje.

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Ook met redelijk groot budget blijft t behelpen met de shows in Nederland. Hoewel ik de Tail to Silver Palm bom wel heel erg mooi vind

vuurwerk-rekken.nl

Registered User
He gaten,
ik was hier gister aanwezig en heb de hele show op film staan, maar het is 2,6 gb dus is te groot om te uploaden denk ik ??
iemand tips om het toch online te zetten.

ik heb wel een mooie foto gemaakt van de finale (al zeg ik het zelf )

fotohcb.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

von urk

Registered User
Iemand hier nog geweest?

Ik vond op youtube een kort filmpje (1 min) van deze show. Gelukkig dat ik niet gegaan ben.

Edit: Dat is toevallig, Mickeyzegtboem plaatst bijna op hetzelfde tijdstip een langer filmpje.

Tja, dat je vind dat je gelukkig niet bent wezen kijken is aan jou. Ik vond de show kwa opbouw in het begin zeer matig maar halverwege vond ik het wel goed. Al met al toch zo'n 20 min geduurt. Al heb ik voor het eerst de muziek erbij niet gemist.

Moontan

Moderator
Medewerker
Gepubliceerd op 20 mei 2012 door menro1
De ( bijna volledige ) vuurwerk show op de haven van Urk, ter afsluiting van de Vlaggetjesdag van 19 mei 2012.

bridge

Bronzen Member
Zitten toch behoorlijk veel mooie bommen tussen. Punt is alleen dat er geen enkele opbouw/compositie in zit. hetb heeft een hoog schiet maar raak karakter, maar wel met goeie bommen vind ik. Dat zou toch wel anders zijn als men een Azuma of een Big smile laat komen. Daar is meer oog voor opbouw.

Bovenaan