Thank You Button

Tony

Administrator
Medewerker
Vaak willen mensen iemand bedanken voor een post die ze doen met goede informatie. Helaas krijg je dan vaak lange lijsten met "Hey bedankt" en "super". Dit hebben wij jarenlang proberen tegen te houden en soms werd je er helemaal gek van.

Maaaaar we hebben nu iets moois gevonden om dit op een leuke manier toch te laten gebeuren. Mensen vinden het nou éenmaal leuk als een post gewaardeerd wordt en die waardering kunnen jullie nu geven door simpel in de post van de persoon die je wilt bedanken op de
post_thanks.gif
knop te drukken.

Komen de bedankt posten dan niet allemaal onder elkaar te staan?
Nee deze komen in 1 vak onder de gewaardeerde post zodat de rest van het forum overzichtelijk blijf.

:w

Bijlagen

• thankyou.jpg
    thankyou.jpg
    156,8 KB · Weergaven: 81

Sparkey

Registered User
Hoe komt het dat er enerzijds een totaal aantal "thanks" onder je naam staat en daar weer onder dat niemand je ooit "bedankt" heeft, althans in geen enkele post? Hoe kun je dan zien waar die "thanks" vandaan komt?

Sparkey

<----- hier dus

Tony

Administrator
Medewerker
Hoe komt het dat er enerzijds een totaal aantal "thanks" onder je naam staat en daar weer onder dat niemand je ooit "bedankt" heeft, althans in geen enkele post? Hoe kun je dan zien waar die "thanks" vandaan komt?

Sparkey

<----- hier dus

Als je een Thank you uitdeelt komt dit direct onder de post te staan waar je dit gedaan hebt. Uit jou profiel blijkt dat je zelf nog geen bedankjes hebt ontvangen. Kijk maar eens in de threads over de pro line spullen daar zie je de bedankjes onder de 1ste post van mij.

Sparkey

Registered User
Eigenlijk zou je dit soort knoppen uit moeten breiden, net zoals de emoticons...

Dan krijg je knoppen voor
"hoe hard knalt dit of dat |:( "
"ik zal er cker zijn, vette shit :) "
"dit was een kickuh show :7 "
"show sucks :r "

enz. En dan het forum uitbreiden met thread statistics ofzo?

Hoe het verder ook zij, het forum gaat er iedere keer weer meer op vooruit met al die verbeteringen! Erg goed bezig deze crew ;)

Alexy

Registered User
Hey Tony! Heel handig man! Maar er zijn ook mensen die kennelijk een hele pagina 'thanken' zonder de posts te lezen. Ik bedoel maar, ik ben 3 keer ge'thanked' in 2 posts. 1 is wel terecht, maar de andere 2 snap ik niet. Als ik de pagina doorlees waar die post instaat, zie ik dat de hele pagina door 2 mensen gethanked is. Mischien een nieuwe regel maken dat je een waarschuwing krijgt bij misbruik van de thanks-button?

Mazzel!! (mas)

P

poziloc

Guest
De thank you button is tijdelijk niet meer beschikbaar i.v.m. het nieuwe forum
Deze zal spoedig weer geplaats worden.
wij vragen om jullie medewerking, om niet gelijk reacties te plaatsen met bedankt,gaaf etc.
alvast bedankt namens de crew

Tony

Administrator
Medewerker
Schijnbaar vind iedereen de thanks erg belangrijk en daarom hebben wij weer eens onze best gedaan. De Thanks button is terug en bruikbaar. Ook zijn alle thanks zoelas Patrick aangaf gewoon weer terug gekomen.

Veel plezier met de thanks button!!

Bovenaan