Surrender

FPM ProductBOT

Registered User
L603_126Z_Original_BE_Herlat_Surrender_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Surrender[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]L603[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 15,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]200[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Lange 200 schots fluitbak met verschillende effecten.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

k0ennn

Registered User
Ik vind het een grappig bakje, met meerdere tegelijk vast wat van te maken.
Dus ik ben erg blij dat ik een karton (10 stuks) heb meegenomen in de uitverkoop bij zena olen.
worden 3 projectjes 2x, 3x, en 5x, die 5x zal toch in de buurt moeten komen van een 1000sch happy flower haha.

grtz..

Bovenaan