Straatverlichting

Mr_Mascleta

Registered User
Dit is naast alle mascletas en vuurwerk ook zeker een bezienswaardigheid hoor. Ongelooflijk mooi en wat een opsiering ook voor de straten. Prachtig.

stefantvs

Administrator
Medewerker
erg mooi ! jammer dat ik daar vorigjaar eigenlijk amper naar heb gekeken.
Dit jaar kijken als we daar wat tijd voor kunnen vrij maken :)

Tony

Administrator
Medewerker
De winnaar is ook al bekend

1º PREMIO : SUECA – LITERATO AZORIN
2º PREMIO : CUBA – LITERATO AZORIN
3º PREMIO : MALVARROSA – A. PONZ -CAVITE
4º PREMIO : CUBA – PUERTO RICO

Mr_Mascleta

Registered User
erg mooi ! jammer dat ik daar vorigjaar eigenlijk amper naar heb gekeken.
Dit jaar kijken als we daar wat tijd voor kunnen vrij maken :)

Ja dat is zeker de moeite waard en ja er tijd voor vrij maken zekers.....net als de "ofrenda de las flores" a L
Virgin de Desamparados op dat plein man die bloemenzee en emoties.............

Poziloc

FPM Hangouderen
Dit moet je gezien hebben Stefan.....anders behoor je tot de groep nepfreaks hehe
Als je bij de opening wil zijn, zou ik er wel op tijd heen gaan, is altijd best druk.
Ik dacht uit mijn hoofd, dat dit elke avond rond half 8 word ontstoken.

stefantvs

Administrator
Medewerker
nepfreaks :hehe!:

Ga me best doen :p Lijkt me tof om het te zien. Maar het vuurwerk gaat voor natuurlijk !

Titan

FPM Hangouderen
Dit moet je gezien hebben Stefan.....anders behoor je tot de groep nepfreaks hehe
Als je bij de opening wil zijn, zou ik er wel op tijd heen gaan, is altijd best druk.
Ik dacht uit mijn hoofd, dat dit elke avond rond half 8 word ontstoken.

Jij kwam er ook alleen maar om een broodje gitaar te eten, anders was je ook aan de andere kant van Gran via gebleven. ;-)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ze zijn weer erg mooi! Dit jaar maar weer door alle drukte heen om te kijken!

Poziloc

FPM Hangouderen
Nee niet meer Thomas haha
Heb een betere tent gevonden vlak bij het appartement.

Ik pak die lichtjes meestal mee als we bij cristal hebben gegeten...ff rondje wijk en dan gelijk maar ff meepakken.

RoYvette

FPM Filmer
Nee niet meer Thomas haha
Heb een betere tent gevonden vlak bij het appartement.

Ik pak die lichtjes meestal mee als we bij cristal hebben gegeten...ff rondje wijk en dan gelijk maar ff meepakken.

Ja idd. En zeer vriendelijk personeel he Donald haha.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mickeyzegtboem

Registered User
Sueca doet dit jaar meerdere openings shows, te weten om 20:00, 20:30, 21:00, 21:30 en 22 uur.
Cuba is nog niets over verschenen, maar ik verwacht dat die net als vorig jaar op de kwartieren ertussen zitten en ook meermaals per avond de show doet.

Michel_G

Zilveren Member
Sueca doet dit jaar meerdere openings shows, te weten om 20:00, 20:30, 21:00, 21:30 en 22 uur.
Cuba is nog niets over verschenen, maar ik verwacht dat die net als vorig jaar op de kwartieren ertussen zitten en ook meermaals per avond de show doet.

Om hier even op in te haken, Cuba hanteert vooralsnog 2 tijden, namelijk 20:30 en 21:30u. Zijn dus overeenkomende tijden met die van Sueca, maar aangezien die ook nog op diverse andere tijden een openingsshow heeft, kan je gemakkelijk beide mee pakken.

Bovenaan