sprinkhaan's lijst voor 2014/2015

sprinkhaan

Registered User
Mijn lijst word vooral bij orthen ingekocht, een beetje rijswijkse vuurwerkhal en tegen het eind van het jaar zal ik waarschijnlijk nog wat bij zena Dordrecht bestellen. Maar dat is nog een beetje koffiedik kijken.

De color evolution combi gaat er naar alle waarschijnlijkheid nog wel bijkomen

Alles wat nu op de lijst staat is besteld en betaald , er zullen nog wel wat dingen bijkomen.
De mega maxi is nog niet betaald maar ik heb een tegoed bon daarvoor :lub:

De knalcakes zijn in ieder geval goed vertegenwoordigd kunnen we wel stellen :tounge:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/29207

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Dank je Moontan voor het compliment. :smiling:

@ GiveMePowder. gaat waarschijnlijk een finale worden met de broekhofproducten , een paar titanium thunders als inleiding naar een serie junior jacks.

painkiller

Registered User
Met deze lijst kan je inderdaad een dikke, kwalitatieve show neerzetten met een dijk van een finale.
Ga je doorlonten, fakkelen of electronisch schieten?

D

Deleted member 17038

Guest
Goh Sprinkhaan als ik je profiel foto zie dan valt het op je lijst wel erg op dat er helemaal geen Lesli op staat! Slecht bevallen? Of wissel je collecties om het jaar af? Ben wel benieuwd!

sprinkhaan

Registered User
Ik wissel nu af, was me uitstekend bevallen hoor de soviet shooters.
Heel veel reacties in de straat gehad of het wel legaal was of waar ik het vandaan had. :happy:

Maar dit jaar word het weer een heerlijk allegaartje. Alles wat me bevalt en ik mooi vind kan gekocht worden.
Zit er wel aan te denken om mischien nog wat broekhof dingetjes bewust te nemen om er een Broekhof showtje van te maken. (behalve de finale dan)

sprinkhaan

Registered User
Dit is de uiteindelijke lijst geworden.
Er hoort nog een set big shots bij als vervanging voor de skyhunters .
Voor de diamonds in gold is de Alcatraz als vervanger.
Voor de magic tree een flying serpents

De sky palms 2x , fire flower waren niet geleverd, geen vervanger voor genomen.

De wall of gold xxl heb ik laten vervallen , deze voldeed niet aan de eisen die men hier aan had gesteld en ik vond de oude versie niet een goede vervanger, dus viel deze ook af.

Dus hier gaan we het mee doen. :hehe!:

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Alcatraz vind ik een heel erg nette vervanger! Een best dikke buit dus :) Veel plezier man!

Bovenaan