San Severo 15/05/2010 - 19/05/2010

Tony

Administrator
Medewerker
We hebben dit festival twee keer bezocht en beide keren was het helemaal geweldig. In een paar dagen maak je diverse soorten vuurwerk mee. Dagshows, Avondshows, Pyromusical en natuurlijk de Batterias. Een fantastich festival wat je als liefhebber zeker eens meegemaakt moet hebben.

Websites met informatie:

-http://www.terradeifuochisansevero.it/fuochi_san_severo/programma_festa_patronale_san_severo.php
-http://www.prolocosansevero.it/
-http://it.wikipedia.org/wiki/Palio_delle_Batterie

Het programma voor 2010

Meer Freakpyromaniac films van dit festival: San Severo 2006, San Severo 2007

bartvz

Registered User
Ja Rob je kan niet alles hebben, had dit jaar graag mee gewild na Malta. Maar dat dit er voor me helaas niet in dit jaar i.v.m. vrije dagen.

Drillz

Registered User
Het volledige programma is bekend:

programma-civile.jpg

Kaartjes van de batteria's:

cartine2010.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Kijk dit is het programma waar ik het over had met Bart (tijdje geleden). Deze kon ik niet meer vinden.
Hier staan nog behoorlijk wat vuurwerken en batterias in (de lijst met alle activiteiten) maar ook zeer makkelijk zijn de batterias van overdag die je nu met de kleine kaartjes makkelijk kan vinden.

Er zijn er genoeg!!!

Drillz

Registered User
Ik zie alleen volgens mij dat de grotere dag en avondshows van "99° Festival Spettacoli Pirotecnici" op de 16e er dan weer niet in staan....

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zie alleen volgens mij dat de grotere dag en avondshows van "99° Festival Spettacoli Pirotecnici" op de 16e er dan weer niet in staan....

Klopt er zijn namelijk meerdere programma's. Die van Pro Loco staat los van deze die jij hebt gevonden!

Tony

Administrator
Medewerker
De mannen zijn onderweg! Veel plezier en neem AUB wat beelden voor ons mee! :)

Tony

Administrator
Medewerker
Ik krijg net een SMS van Sven en die heeft de mooiste show van zijn leven gezien met als hoogtepunt een Bomba di Tiro met 10 Contra Bomba's plus een bottom shot. Het moet niet gekker worden mensen. Ik kan nu al niet wachten op het festijn in rotello!

shadow13

Registered User
Prachtig om te horen dat de heren daar zoveel moois te zien krijgen. Zo te lezen is het daar kicken voor ze.Hopelijk zien we er ook vlug beelden van.

Tony

Administrator
Medewerker
ik heb wel begrepen dat het daar constant regent!
Dat zou wel erg zonde zijn.

Kobajo

FPM Filmer
Ik krijg net een SMS van Sven en die heeft de mooiste show van zijn leven gezien met als hoogtepunt een Bomba di Tiro met 10 Contra Bomba's plus een bottom shot. Het moet niet gekker worden mensen. Ik kan nu al niet wachten op het festijn in rotello!

Nu maar hopen dat ze deze ook op film hebben staan.

svnJJ

Registered User

hahaha... Het was 1 van de mooiste, ik zeg niet de mooiste! het is zeker erg leuk en mooi hier!
Die gekke batterias savonds en mooie avond shows! prachtig gewoon. Heel anders dan in spanje bijv. maar zeker niet minder mooi!

Hiehiee

Bovenaan