• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

San Fermin 2011 - Uitslag

Tony

Administrator
Medewerker
Dit festival is even langs mijn heen gegaan. Ik zag net de uitslag voorbij komen op twitter en die wilde ik jullie niet onthouden.

1ste plaats: Pirotecnia Zaragozana
2de plaats: Pirotecnia Vulcano
3rde plaats: Pirotecnia Valenciana gedeeld met Pirotecnia Europla de Belgida

Publieksprijs is voor Pirotecnia Zaragozana

Laatst bewerkt door een moderator:
Re: San Fermin 2011 - Uitlag

Ultimos fuegos artificiales de los sanfermines 2011

Fuegos artificiales del dia 14-07-2011 de la Pirotecnica Zaragozana, concurso de fuegos artificiales de San Fermin 2011, los sanfermines de Pamplona.

San Fermin 2011 Fuegos Artificiales

Fuegos artificiales 09-07-11
Pirotecnia Valenciana Manuela Crespo Vidal (Valencia).

Fuegos artificiales - San Fermín 2011 - 2 clasificado - Pirotecnia Vulcano

Mooi festival dat ik zeker nog is ga bezoeken, niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor de 'running of the bulls' wat echt een unieke ervaring is natuurlijk:happy:

Back
Bovenaan