Rotterdam Vuurwerk jaarwisseling

Moontan

Moderator
Medewerker
Rotterdam Jaarwisseling Vuurwerk (31-12-11 / 01-01-12)

Plaats: Rotterdam
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Dream Fireworks Enschede
Wat: Professioneel vuurwerk, plus PSE (podium) vuurwerk.
Waar: Op de Erasmusbrug en op een ponton naast de Erasmusbrug.
Tijd: Vanaf klokslag 00:00 uur.

Bijzonderheden: Deze show wordt live op tv uitgezonden

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk en gratis oliebollen in Rotterdam

Nu er geen podiumevenement is tijdens de oudejaarsavondfestiviteiten in Rotterdam gooit de gemeente het over een andere boeg.De mensen die bij de Boompjes langs de Maas komen kijken naar de jaarlijkse vuurwerkshow krijgen gratis oliebollen uitgereikt.

Dat blijkt uit een brief van wethouder Hamit Karakus aan de gemeenteraad. Voor de oliebollen wordt 15.000 euro aan extra geld uitgetrokken. Dat geld komt bovenop het gemeentelijk budget van 2 ton voor het jaarlijkse oud- en nieuwfeest. De geste is een idee van D66.

Om het vuurwerkevenement een beetje aan te kleden worden de versnaperingen uitgedeeld door straattheaterartiesten. Ook zijn er straatmuzikanten. Het vuurwerk op de Maas wordt dit jaar grootser, omdat door mankementen vorig jaar niet al het vuurwerk kon worden afgestoken. Daarom gaat er nu meer de lucht in.
(ANP)

http://www.parool.nl/parool/nl/224/...rwerk-en-gratis-oliebollen-in-Rotterdam.dhtml

poepiegaaf

Registered User
Voorgaande editie hebben mij enorm teleurgesteld. Ik ga proberen het op te nemen. Voor zo'n evenement verwacht ik veel sponsoren en een veel grotere show. Ach Nederlands weer is ook apart. Iedere keer mist daar. We zullen zien dit jaar...

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
hoppa en gas der op.
zitten mooie stukken bij.
jammer (voor je zelf) dat je zo ver weg staat.

Bovenaan