Rijssen

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 27 april 2015
Plaats: Rijssen
Provincie: Overijssel
Wie: Wagenvoort
Kaliber: Professioneel
Tijd: Tussen 21.30 en 23.00 uur
Waarom: Koningsdag 2015

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
De Oranjevereniging is verrast met een welkome geste van Businessclub Bij de Tijd: ze kregen een cheque van € 2.500,- en gaan dat besteden aan het vuurwerk op Koningsdag.
Zo kan er extra groot uitgepakt worden tijdens de immens populaire vuurwerkshow. Want Koningsdag in Rijssen wordt natuurlijk traditioneel afgesloten met vuurwerk. Om 21.45 uur wordt het ontstoken en naar verwachting komen er zo’n 15 duizend toeschouwers op af.
Elk jaar reiken we een cheque van € 2.500,- euro uit,” legt voorzitter Arnold te Wierik uit. “Het ene jaar aan een maatschappelijk doel, het andere jaar aan een cultureel doel. Vorig jaar was het maatschappelijke doel de Voedselbank. Dit jaar hebben we unaniem besloten om de cheque uit te reiken aan het culturele doel de Oranjevereniging Rijssen.”
Het vuurwerk op Koningsdag wordt ook voor de leden van de Businessclub een feestelijk moment: zij zien hun bijdrage in volle glorie aan de hemel en kunnen zo alle toeschouwers een prachtig spektakel bieden.
De Businessclub kijkt overigens al weer naar volgend jaar. Dan is weer een maatschappelijk doel aan de beurt. Wie in aanmerking wil komen voor de cheque, is welkom om een mail te sturen naar de voorzitter via info@businesstijd.nl

chromeeh

Registered User
YouTube kan nog even de laatste hand leggen aan de HD beelden, maar iets is beter als niets...
Bij deze :)

henk39

Registered User
ik denk dat Rijssen, terug mag kijken op een leuk afsluitende vuurwerkshowtje van Koningsdag.

Ik heb ze wel minder voorbij zien komen, op koningsdag.

oerendhard

Registered User
was een leuk show(tje) meer was het ook niet in mijn ogen.
volgendjaar zoek ik een andere vuurwerkshow in de regio... maar staat mooi op de film Marc :)

Bovenaan