2 oktober 2015 #1 F FPM ProductBOT Registered User Meer informatie over Portfire: Importeur: Evolution Fireworks Collectie: ProFire Line Artikel nummer: PF-00 Advies verkoopprijs: 1,50 Netto kruitgewicht: 50 gram Karton eenheid: 50/5/1 Aantal schoten: NVT Effect beschrijving: 8 minutes flame. * Artikel is uit de collectie
Meer informatie over Portfire: Importeur: Evolution Fireworks Collectie: ProFire Line Artikel nummer: PF-00 Advies verkoopprijs: 1,50 Netto kruitgewicht: 50 gram Karton eenheid: 50/5/1 Aantal schoten: NVT Effect beschrijving: 8 minutes flame. * Artikel is uit de collectie
3 november 2015 #4 Dim Product Beheer Medewerker Dit is gewoon beter als de gemiddelde kermisshow! Hoop dat hij op veel demo's geschoten gaat worden! [emoji3] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is gewoon beter als de gemiddelde kermisshow! Hoop dat hij op veel demo's geschoten gaat worden! [emoji3] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
3 november 2015 #6 B bridge Zilveren Member Tony zei: Ik vind de vlam te zwak overkomen. Klik om te vergroten... Je moet er ook niet mee in de Kuip gaan staan!
Tony zei: Ik vind de vlam te zwak overkomen. Klik om te vergroten... Je moet er ook niet mee in de Kuip gaan staan!
5 november 2015 #7 U USRRobiwan Registered User Nu nog een filmpje met stevige wind met vochtige omstandigheden of regen of sneeuw en -4 graden. Zoals het meestal is tijdens de jaarwisseling.
Nu nog een filmpje met stevige wind met vochtige omstandigheden of regen of sneeuw en -4 graden. Zoals het meestal is tijdens de jaarwisseling.
5 november 2015 #8 Dim Product Beheer Medewerker -4 graden en sneeuw! Oehhh! Zou wel weer eens een keer wat hebben he! [emoji3] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-4 graden en sneeuw! Oehhh! Zou wel weer eens een keer wat hebben he! [emoji3] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
5 november 2015 #9 boozebelly Registered User Respect voor die Chinees die bereid is om voor ons dik 9 minuten tussen de krekels te gaan staan met dat fakkeltje :=B:
Respect voor die Chinees die bereid is om voor ons dik 9 minuten tussen de krekels te gaan staan met dat fakkeltje :=B: