Poll: Beste show van 2025!

Beste show van 2025

• Deventer - Paaskermis 19-04-2025 - DFP

Stemmen: 0 0,0%
  • Rotterdam - Koningsdag - HF Events

• Hilversum - Bevrijdingsdag - Xena Vuurwerk

• Deventer - Kermis 07-06-2025 - DFP

• Nijmegen - Waal in Vlammen - DreamFireworks

• Bruinisse - Visserijdagen - DFP

• Vlissingen - Midzomernachtmarkt - DFP

• Total voters
    10

stefantvs

Administrator
Medewerker
Freaks, we zijn alweer eventjes onderweg in 2025.
welke show vinden jullie tot nu toe het beste?

Je kan 3 x stemmen en je kan je stem later aanpassen wanneer er een volgens jou betere show is geschoten.
Mochten jullie shows hebben die ik mis tussen de optie's laat het dan weten en ik plaats ze erbij. Graag ook als je het weet het schietbedrijf erbij vermelden.
Voor nu staan de wat grotere shows in het overzicht maar vind jij dat er een andere show er tussen moet staan, stuur mij dan een berichtje of vermeld het in het topic.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Geen 1 show kan in de buurt komen van Katwijk. Tenzij er nog wat gaat komen wat de moeite waard is, was dit de ultieme show.

frelst68

Member
Oei, dit is een lastige. Want je zet wel hele verschillende type shows naast elkaar. Heb er twee niet live gezien (Rotterdam/HF Events, Bathmen/Colorful Fireworks Events) en daarmee lastig om die op de juiste wijze te beoordelen. Doordat het verschillende type shows zijn, komen er ook hele andere niet vuurwerk gerelateerde argumenten bij. Zoals hoeveel moeite heb ik moeten doen om de show bij te wonen, wat was er eventueel nog meer te doen om er een compleet uitje van te maken, etc.

Dan is het tot op heden ook voor mij Katwijk de winnende show uit het rijtje.

PS1: Ik mis de show in Piershil in het overzicht. Voor mij een super toffe ervaring, waardoor ik misschien met een gekleurde bril naar deze show heb gekeken.
PS2: Ik mis het vuurwerkmoment familiedag Quick Boys, al kan ik mij voorstellen dat die niet in aanmerking komt voor de poll.
PS3: De Kermisshow in Vlissingen staat er niet bij en vond ik net een streepje betere finale hebben dan die van de Midzomernachtmarkt.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik heb op het Drierivierpunt gestemd.
Hier werden grotere kalibers en mooie, lees niet zo'n standaard effecten shells geschoten.
Ik geniet er elk jaar van en ik vind de shows van DFP in Zeeland iets te ver rijden, dus de keuze is niet zo reuze.

Bovenaan