Ouders 15-jarige brengen illegaal vuurwerk kind naar politie

Tony

Administrator
Medewerker
De ouders van een 15-jarige hebben gisteren het illegale vuurwerk van hun kind naar de politie gebracht. Dat laat Jan-Michiel Quak van de politie Vleuten-De Meern weten via twitter.

“Zwaar en link spul van 15-jarige aan bureau afgegeven door verstandige ouders”, is te lezen in de tweet. Bij het vuurwerk zat onder andere de van Italiaanse makelij afkomstig Cobra 6. De knal van dit vuurwerk is te vergelijken met de ontploffing van een kleine handgranaat.

DROy0l0XUAA-5a7.jpg-large-1125x750.jpg

Bron: https://www.duic.nl/algemeen/ouders-15-jarige-brengen-illegaal-vuurwerk-kind-naar-politie/

Schuim

Moderator
Medewerker
Goede actie, hoewel ik het van mijn ouders nog steeds kan waarderen dat ze mij vroegah nooit verlinkt hebben ^^

Waar ik dan wel weer om moet lachen is dat er word verwezen naar de cobra 6, maar zit er in die 2" shells (inschattend gezien de collect salute) niet wat meer massa?

AWG

Registered User
Blijft ook in en in triest dat er mensen zijn die dit aan minderjarigen verkopen...

kun je allemaal zo online bestellen. weten die polen dan hoe oud die is? noch dat het ze boeit.

wat niet weet wat niet deert , dozen vol, en honderden unboxingvids op youtube, gassies met soms nog maar net de baard in de keel.

en iedereen pijpzeiken over ruben koet, maar vuurwerkcrew en arjen lullen er ook gewoon over.(kom er al jaren niet meer maargoed)

wil niet te cynisch zijn maar dit ventje is gepakt met relatief niks.

Bovenaan