Oostkapelle

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 07-aug-2012
Plaats: Oostkapelle
Provincie: Zeeland
Wie: Dream Fireworks
Kaliber: Consumenten vuurwerk, ondersteund met mines, candles & single-shots.
Tijd: 22.00
Waarom: Lampionnenoptocht

hardcore0438

Registered User
Bedankt fred, ik ben aanwezig om te filmen!
vorig jaar een mooie show gezien.
Helaas niet helemaal goed gefilmd, en een deel waar het fout ging is op verzoek er uit geknipt;

hardcore0438

Registered User
gister een mooie show gezien, met consumentenvuurwerk van bonfireworks(wat een mooi spul). De mines dicht op het publiek doen het elk jaar weer goed.helaas miste de mines in de finale. ook had ik het zelf anders gedaan door de mines wat uit elkaar te zetten of in een shape te schieten zoals vorig jaar. Film is aan het rendeneren en staat over ongeveer 3uur online.

dieter

Registered User
gister een mooie show gezien, met consumentenvuurwerk van bonfireworks(wat een mooi spul). De mines dicht op het publiek doen het elk jaar weer goed.helaas miste de mines in de finale. ook had ik het zelf anders gedaan door de mines wat uit elkaar te zetten of in een shape te schieten zoals vorig jaar. Film is aan het rendeneren en staat over ongeveer 3uur online.

Volgens de regels en afstanden van het nieuwe vuurwerkbesluit wat op 1 juli is ingegaan is de mogelijkheid om in shape te schieten en meer gebruik maken van de breedte van het veld er niet meer.

Tony

Administrator
Medewerker
Inderdaad mooi beeld.
Alleen wat gebeurd er met het geluid? Ben je aan het testen met verschillende instellingen of doet hij dit zelf elke keer aanpassen?

Betreft de show. Lekker knallen!!
Alleen jammer dat we hier de crossette cake weer met de witte crossette zien. Ik dacht dat ze eruit waren :(

hardcore0438

Registered User
Inderdaad mooi beeld.
Alleen wat gebeurd er met het geluid? Ben je aan het testen met verschillende instellingen of doet hij dit zelf elke keer aanpassen?

Betreft de show. Lekker knallen!!
Alleen jammer dat we hier de crossette cake weer met de witte crossette zien. Ik dacht dat ze eruit waren :(

Ik weet niet wat het is met de microfoon, ik heb hem op automatisch staan ik denk dat het daar aan ligt, ik denk dat als de stemmen uit het publiek harder worden dat de microfoon zich daar op gaat focussen, binnekort eens kijken met handmatige instellingen

Moontan

Moderator
Medewerker
Inderdaad, erg mooie beelden, kleuren komen ook heel duidelijk over.
De show zelf is ook leuk om naar te kijken
Bedankt voor het delen!!

Firecrack-R

Registered User
Show zit redelijk in elkaar. Maar als de show afgelopen is, en je het gevoel hebt: komt er nog meer, of was dit het? Dan is het naar mijn mening nooit een succes. Het publiek wil op het einde vol gas, mines, salutes en een boel dikke fluiters.

hardcore0438

Registered User
volgens mij was het plan ook om af te sluiten met mines maar dat ze misschien niet af zijn gegaan, hier de reactie van dieter:
De mines had ik ook zo willen doen was een foutje van mij... sorry jongens....
snap alleen niet precies wat hij er mee bedoelt.

Bovenaan