Onbekende vuurpijl

kaulitz

Registered User
Is er iemand die ervaring heeft, of mij meer kan vertellen over deze vuurpijl:

pijl.JPG

Dit is de beschrijving van vuurwerkcenter.nl

Extreem zware vulling, Vuurpijl met oerknal en levensgroot boeket met crackling in 3 kleuren..... Export artikel hoogte 75m bruttogew. 130gram

Freddy

Registered User
kun je misschien de naam laten weten van de pijl, want die is onduidelijk op de foto. misschien dat er mensen je hiermee kunnen helpen...

edit: of een nog wat betere foto zou ook helpen

Wizz

Registered User
hey dat is mijn fotootje,..... nee beter kan ik op het moment geen afdrukken maken de pijl is geweldig goed.

mvrgr,
ron

Meer info zou fijn zijn..
Merk/kruitgewicht?

Nog een ander vraagje: Jullie mogen blijkbaar export produkten verkopen aan buitenlanders, komen er dan ook nog zware blokken en pijlen in jullie assortiment?

blaauwbroek

Registered User
heb de beschrijving een beetje veranderd omdat er heel veel mensen meelezen op de site... wat ik op de site aanbied heb ik te koop deze pijl is alleen voor export gedacht heb de voorraad veranderd in 10 stuks en dan zal hij verdwijnen op de site. de wetten zijn in duitsland ook niet zo gemakkelijk als iedereen wel denkt... als groothandel mag je wat meer dan als detailist we zijn zelf ook helemaal gek van vuurwerk dit is gewoon een uit de hand gelopen hobby...
wil straks ook wat leuks voor de ingeschreven klanten doen mogelijk een mooie vuurwerkschow EN NIET IN DE WINTER! of een weekend organiseren of zoiets we zijn er nog mee bezig maar kan hierop deze maand geen nadere informatie geven ivm de drukte...

nog even toe te voegen is dat wij in de eerste instantie tevreden klanten hebben willen. ben ondernemer ,moet wel verdienen maar zeer zeker niet de hoofdzaak. wij doen bij bestellingen altijd wat extra erbij en geven altijd een leuke korting op het totaalbedrag. wil zelf tevreden zijn ,maar vind het veeeel belangrijker dat de klant tevreden is. ben zelf vaak teleurgesteld door een wat voor vuurwerk dan ook. mogelijk zijn er klanten die dit lezen en als ze iets pakken dat niet mooi is zeg ik dat ook. (niet tegen de duitsers trouwens(grapje)

trouwens je doet net of ik een buitenlander ben.... ben gewoon nederlander hoor. heb m´n bedrijf hier in duitsland anders niet.
mvrgr,
ron

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan