Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar: Nijmegen
Provincie: Gelderland
Wanneer: 25 mei 2013
Tijd: de ontbranding is gepland om 23.00 uur
Wie: Vuurwerk 24 U.G.
Wat: onbekend
Locatie: vanaf een landtong ter hoogte van de Waalkade 100 te Nijmegen.
Dat dacht ik eerst ook, maar emporium is op berendonk (officieel wijchen) en bij locatie staat waalkade!
Zou er dan in een stad aan beide kanten een show zijn?
Dit mailtje kreeg ik terug van de gemeente Nijmegen. Word er nog niet veel wijzer van. Wel vreemd dat ze aangeeft dat er geen show bekend is op de Waalkade.
er word tijdens de vierdaagse feesten (s'avonds na vierdaagsetocht) vanaf de waal geschoten vanaf boten (jullie al bekend denk ik) dus het zou niet vreemd zijn als daar geschoten word.
maar ik denk dat dit gewoon gaat over het dancefeest emporium (ik ben wel aanwezig natuurlijk).
De Waal in Vlammen is al 2 jaar op rij niet doorgegaan sw0rdys. Ook voor dit jaar is deze gecanceld en zal er tijdens de aankomende Vierdaagse Feesten géén vuurwerk te zien zijn in Nijmegen. Dit i.v.m. de problemen rondom de wegzakkende Waalkade. Vandaar mijn reactie in post #5. Zie tevens: http://www.freakpyromaniacs.com/for...rwerk-waal-in-vlammen-pas-weer-in-2014-a.html
De afgelopen jaren werd het vuurwerk van Emporium deels geschoten vanaf pontons in het water, en gedeeltelijk van de grond tegenover het festivalterrein. Dat is nogal een eind van Waalkade 100 vandaan. Is het niet ter ere van het museum o.i.d. ?
Waalkade 100 is het pannekoekenrestaurant. Daarachter ligt een soort haventje waar het wss vanaf gestoken wordt. Op die plaats zijn vaker kleinere shows ivm huwelijken of andere feesten