-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Thanks mate.
Weer een mooie show.
Het eindschot van het blinker-stuk was geweldig.
En natuurlijk die paar grote kamuro's net voor het crackling-stuk niet vergeten. En wat te denken van het farfalla-schot? En ga zo maar door.
Maarreh... heb nu een paar filmpjes van de nieuwe cam gezien en kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze korreliger lijken. Er lijkt een soort van waas overheen te zitten of wat contrast te ontbreken. Zo ook bij de Mascleta's. Net of i niet helemaal scherp is of is dit gezichtsbedrog?
Maarreh... heb nu een paar filmpjes van de nieuwe cam gezien en kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze korreliger lijken. Er lijkt een soort van waas overheen te zitten of wat contrast te ontbreken. Zo ook bij de Mascleta's. Net of i niet helemaal scherp is of is dit gezichtsbedrog?
Het probleem is dat ik alle filmpjes op vcd kwaliteit maakt en nomaal was dat goed allen nu is het beeld een stuk groter dan de oude filmpjes waardoor je toch als je dezelfde bitrate aanhoud kwaliteit gaat verliezen. Ik kan helaas de bitrate nog niet verhogen en heb er een mail over gestuurd naar Pinnacle..
@Yvez Misschien even wat met jou stoeien om de filmpjes in DVIX te zette.
Het probleem is dat ik alle filmpjes op vcd kwaliteit maakt en nomaal was dat goed allen nu is het beeld een stuk groter dan de oude filmpjes waardoor je toch als je dezelfde bitrate aanhoud kwaliteit gaat verliezen. Ik kan helaas de bitrate nog niet verhogen en heb er een mail over gestuurd naar Pinnacle..
@Yvez Misschien even wat met jou stoeien om de filmpjes in DVIX te zette.
Probleem is denk ik ook dat jouw nieuwe camera een hele hoge bitrate heeft vergeleken met de oude.
Wat je dan krijgt is dat je in vcd kwaliteit veel te veel van de orginele bitrate moet inleveren om de filmpjes klein te houden.
Mischien is svcd een optie, die heeft een bitrate van 2550, desnoods maak je het variabel tussen 1000 en 2500, dat scheelt ook weer enkele MB's.
Andere optie zou inderdaad overstappen op divx zijn, bitrate ligt hoger dus verschil wordt kleiner.
ten eerste, bedankt voor t fillmen. erg mooie kleuren worden er gebruikt!
over het filmpje zelf; als je het in divx zet (mijn ervaring) krijg je ook een wazige blur eroverheen. oke het scheelt je misschien wel de helft aan mb's maartoch. je hebt niet meer de kwaliteit die je zonder divx hebt.
De kwaliteit van de films op mijn bandjes zijn meer dan perfect ook al heb ik nog geen plasma die HD ondersteund. Voor de site mag er het 1 en ander aan veranderd worden maar we moeten ook niet te kritisch zijn want je moet niet vergeten dat de filmpjes al tussen de 50 en 150mb zijn. We hebben nog steeds rekening te houden met onze sponsor. Tuurlijk kan ik wel S vcd neer zetten maar dan verdubbel je het aantal Mb van 10 naar 20 per minuut.
Als je vbr gebruikt kom je op ongeveer 50% groter uit met svcd.
Heb je al eens geprobeerd om van de mpeg1 standaard af te wijken?
Met tmpg kun je er van afwijken en dan maak je een soort kvcd.
Als er geen oplossing is, gewoon zo laten, op de tv heb ik geen moeite met het beeld, moet zeggen dat het allemaal stukken helderder is geworden met die nieuwe camera.