Merksem (BE), Vredesfeesten 3 oktober 2015

RedBaron

Registered User
Waar: Merksem, België
Tijdstip: 23:00
wie: vorig jaar DBK Fireworks, en dit jaar ook!
wat: consument, PSE en professioneel tot 150MM

Ook dit jaar weer zijn er de vredesfeesten (voorheen bevrijdingsfeesten)in Merksem, met als afsluiter het traditionele vuurwerk. De gehele dag zijn er ook andere activiteiten zoals optredens, animaties en meer. Dit alles bij het kasteel in het Bouckenborghpark. Waar voor, naast en achter het kasteel het vuurwerk zal worden afgeschoten. :grin:

video van vorig jaar:

andere videos *klik*, *klik*, *klik* en *klik* ;-)

DBK_MERKSEM_27-9-2014_20-8-2014_007.jpg

D

Deleted member 17038

Guest
Ik kom ook! Samen met thunderboy maar ik heb nog 2 plekken over in de auto vanuit Amersfoort! Hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe lager de gedeelde brandstof kosten hehehe. :have a nice day:

vincmeister

Registered User
Waar: Merksem, België
Locatie: Park Bouckenborgh, Bredabaan 561<--daar stond je een kwartier rijden van de werkelijke lokatie af, bij bij Alpeco? :D
Tijdstip: 23:0

hardcore0438

Registered User
Was weer een hele mooie show. Deze show mag zich echt tot de top van België rekenen. Helaas bleef de rook later in de show wat hangen, we hebben erg genoten :).
Zelf was ik ook druk bezig met het testen van m'n videocamera , maar hier wat plaatjes !
Vuurwerk Merksem 2015 by jesper0438, on Flickr
Volledig album HIER .
Wat was het trouwens bizar druk met cameramensen, ik denk dat er wel een stuk of 30 statieven stonden ?! Tot volgend jaar !

tronetti

Registered User
Nog wat pics van het veld;

PA030076.JPG

PA030077.JPG

PA030079.JPG

PA030083.JPG

PA030082.JPG

PA030085.JPG

PA030087.JPG

'Improvisatietalent'.

PA030090.JPG

Ready for take-off!

PA030091.JPG

Weer veel bekende gezichten gezien -zelfs uit Duitsland- was weer gezellig.
Bedankt voor jullie komst, en voor het filmen, en fotograferen van onze show.

Michel_G

Zilveren Member
Weer een heerlijke show gister gezien in Merksem. Heb weer echt staan te genieten!

Lekker afwisselende show met mooie producten. Soms ontzettend strak op de muziek geschoten, andere momenten wat mooie "vrijere stukken". Show zat gewoon erg sterk in elkaar, erg goed gedaan!

Jammer van de rook die erg bleef hangen, maarja, doe je nou eenmaal niets aan.

smilli

FPM Filmer
Bedankt voor de fotos Tronetti!
Moet zeggen dat ik ook aardig stond te kijken van de timing zelfs bommen vrijwel precies op de maat, heel goed heren!
Materiaal was top maar daar gingen we al vanuit, hartjes met daarachter het wiel vond ik ook een hele nette zet.

Bovenaan