Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aangezien ik de enige over ben van een groep stokers die zich allemaal te oud voelen.
Wil ik graag weten of er misschien mede stokers zijn in de omgeving Landgraaf.
Ik ben zelf 24 jaar een woonachtig in Landgraaf.
Hey bjorn,
Vind je geleen in de omgeving liggen? Ik kom zelf uit Roermond maar ga in Geleen stoken met nog 2 mensen.
Als je zin hebt om te komen pm je maar.
heren
beide hebben jullie gelijk ik heb toendertijd gewoon wat ingevuld omdat ik
wat wou weten. echter bleek dat ik dit forum zo leuk vind ik ben blijven hangen maar nooit mijn gegevens heb aangepast.
ik moet men gegevens maar eens aanpassen.
voor de goede orde ik kom uit landgraaf en ben 24
Blue veel te duur voor wat je krijgt! de Green heeft een veel betere prijs/kwaliteit verhouding imo.
Wilt niet zeggen dat ik de blue niet lekker vind hoor.
erg herkenbaar wat je zegt. Vanaf mijn 14e mocht ik met mijn vrienden over straat op oudjaarsdag, als ik maar zorgde dat ik rond etenstijd terug was. Waar we toen nog met een mannetje of 10 over straat liepen ben ik nu zo'n beetje de laatste der mohikanen. Met mijn 27 jaar hoef ik ook niemand te vertellen dat ik op oudjaarsdag het liefste van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts sta te stoken want dan wordt ik gewoon keihard in mijn gezicht uitgelachen. Ik antwoord altijd maar met: stop nooit met spelen, want dan wordt je oud. Helaas kom ik zelf uit omgeving Bergen op Zoom, anders had ik me graag aangesloten bij je 'gang'