Malieveld Denhaag

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
20 September 2006
Kermis vuurwerk te Malieveld , Den haag
website : http://www.kermisdenhaag.nl/

1pix.gif

Programma ( stukje er van )

Weekend 16 en 17 september:
Balonnenclown

Dinsdag 19 september:
Prinsjesdag, kermis open om 11.00 uur

Woensdag 20 september:
Monster Truck Show 20.00 uur en Groots Vuurwerk 22.30

wie : Jaco vuurwerk te Ede
wat : +- 70 cakeboxen.

prg.gif

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

koen0s

Registered User
en is er iets meer bekend over wat er geschoten wordt, consumenten- of proffesioneelvuurwerk?

Tot zover al bedankt

Gr. Koen

adgertic

Registered User
Ik wil hier toch wel even naartoe...
Profesioneel vuurwerk is op het malieveld volgens mij niet mogelijk ivm de straten die eromheen liggen vandaar dat het heel logisch is dat er consumentenvuurwerk geschoten wordt.
Kan ik nu eindelijk mijn oordeel vellen over Jaco.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik wil hier toch wel even naartoe...
Profesioneel vuurwerk is op het malieveld volgens mij niet mogelijk ivm de straten die eromheen liggen vandaar dat het heel logisch is dat er consumentenvuurwerk geschoten wordt.
Kan ik nu eindelijk mijn oordeel vellen over Jaco.

dit heeft volgens mij niet te maken met de straten die er omheen liggen maar de kermis die op het malieveld is.. zou het malieveld al leeg zijn DAN zal het caliber niet al te groot kunnen zijn ivm de afstanden naar de omliggende wegen e.d. maar het moet wel mogelijk zijn volgens mij, maar goed dat is niet aan de orde nu.

adgertic

Registered User
Heb het gister gezien...
Was natuurlijk niet groots o.i.d. maar qua tempo was het wel lekker moet ik zeggen.
Jammer dat het zo snel voorbij was.
Ik had een prima plek ;)

Sweet Laker

Registered User
lol,die prima plek was niet zo moeilijk aangezien er bijna geen toeschouwers waren :D

Maar het was een leuk showtje, ze hadden meerdere Yellow Caps (of potten gelijkend aan) en het werd goed snel achter elkaar geschoten. De finale was ook gaaf, met meerdere Thunder Salvo's en diverse waaiercakes. Ja, voor een consumentenshow spectaculair.

adgertic

Registered User
Ik stond eigenlijk vlakbij die hertjes zeg maar :)
Was erg leuk....
Maar idd qua tempo heel goed!
Voor consumentenvuurwerk heel sterk ja.

adgertic

Registered User
Omdat ik dit wilde halen reed ik iets sneller naar huis vanuit brabant (omdat ik daar moest zijn voor mn werk) kreeg vandaag de bon binnen...
77 eurie omdat ik dit wilde zien.....
Slim van mij... (con)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Omdat ik dit wilde halen reed ik iets sneller naar huis vanuit brabant (omdat ik daar moest zijn voor mn werk) kreeg vandaag de bon binnen...
77 eurie omdat ik dit wilde zien.....
Slim van mij... (con)

aan de andere kant voor 77 eurie zie jij met oud en nieuw niet zo veel vuurwerk (laugh)

adgertic

Registered User
aan de andere kant voor 77 eurie zie jij met oud en nieuw niet zo veel vuurwerk (laugh)

M'n baas heeft m me kwijt gescholden omdat ik met de auto van de zaak reed en omdat ik moest overwerken! Echt relax!
Kan ik die 77 eurie weer uitgeven aan vuurwerk :)

Bovenaan