Loosdrecht

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 30-Apr-2013
Plaats: Loosdrecht
Provincie: Noord-Holland
Wie: Dream?
Kaliber: ?
Tijd: 22.30
Waarom: Koninginnedag
Extra Info:
Programma

dieter

Registered User
Ja de show van 5 mei komt te vervallen.
Dit op ook op last van de vergunning die de burgemeester algemeen heeft afgegeven.
Alle festiviteiten dienen 20 uur te stoppen daar het een zondag is.
Vandaar de keuze om het tijdens de kroning te doen.

kingmokum

Banned
Ik heb een leuke show gezien, bedankt!

Wel 1 opmerking, de salute finale ontbrak, kom je in nederland ook niet vaak tegen maar het maakt een show wel compleet(naar mijn mening). Ik weet het budget natuurlijk niet maar een half doosje 2.5 '' salutes kunnen de kosten niet zijn.

king

dieter

Registered User
Ik heb een leuke show gezien, bedankt!

Wel 1 opmerking, de salute finale ontbrak, kom je in nederland ook niet vaak tegen maar het maakt een show wel compleet(naar mijn mening). Ik weet het budget natuurlijk niet maar een half doosje 2.5 '' salutes kunnen de kosten niet zijn.

king

In de finale zaten 20 salutes 3inch en nog 10 cilinders met blauw en salute.
Ik vind het mooier om in een beeld te schieten en niet apart.

kingmokum

Banned
Klopt er zaten wel wat salutes in de show, het is beter dan helemaal geen salutes.

Zoals ik al zei, je ziet een salute finale sowieso weinig in nederland, het zal wel niet nederlands zijn.

Vuurwerk023

Registered User
Ben er dit jaar ook geweest vond het een leuke show en heb ook gefilmd hier het filmpje:

Gefilmd met een iPhone 5

Vuurwerk023

Registered User
Klopt er zaten wel wat salutes in de show, het is beter dan helemaal geen salutes.

Zoals ik al zei, je ziet een salute finale sowieso weinig in nederland, het zal wel niet nederlands zijn.

Al stelt Hilversum vaak teleur volgens mij toen Azuma schoot was er een salute finale maar ik kan het ook mis hebben maar volgens mij was er toen een salute finale dat was pas een finale :lub:

mickeyzegtboem

Registered User
Vorig jaar zat er ook een salute finale bij in loosdrecht (die overigens te vroeg ging).
maar om dat wel of niet te gebruiken is echt de keuze van degene die de show bedenkt.
Sommigen kiezen voor meer salutes, andere weer voor meer kleurbommen, blokken of candles.

Laatst bewerkt:
Bovenaan