Lienden (Rhenen) - AFGELAST!!!!

Michel_G

Zilveren Member
AFGELAST!!!

Waar: Marsdijk te Lienden
Wanneer: 9-7-2011
Wie: Azuma
Wat: (vermoedelijk) prof (gezien lokatie schietveld en opbouwtijd)
Tijd: gepland 23.00 uur
Extra info: Show i.v.m. de Rijnweek te Rhenen (dus ook goed zichtbaar vanuit kan van Rhenen)

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 17 mei 2011 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3B1, lid 3a, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Azuma B.V. uit Nieuwegein.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren, en verwijderen daarvan vanuit de uiterwaarden aan de Marsdijk te Lienden, op 9 juli 2011 van 08.45 uur tot 24.00 uur.

Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de Rijnweek Rhenen, waarvan de afsteektijd is gepland om 23.00 uur.

AFGELAST!!!

Michel_G

Zilveren Member
Re: Lienden (Rhenen)

Het staat in de planning om hier aankomend weekend ook even langs te crossen! (en zelfs even te stoppen om te kijken!)

Ben benieuwd!

KoenL

Registered User

Ben al een tijdje vuurwerkloos, dus ik denk dat we deze maar eens meepakken. De tijd van 23:00 uur staat vast?

dieter

Registered User

Hoi vuurwerkfreaks,

Vooralsnog is het niet zeker dat deze show zal doorgaan :crying:.
Meer kan ik er op dit moment niet over kwijt.

Michel_G

Zilveren Member

Hmmmm, erg jammer Dieter!

Vond het al wel opvallend dat de Rijnweek zelf ook nauwelijks tot geen ruchtbaarheid gaf aan een eventuele vuurwerkshow, op hun eigen website.

Laten we er toch maar het beste van hopen en vooralsnog bedankt voor het melden Dieter!

dieter

Registered User

De show gaat definitief niet door.

De reden heeft niks te maken met vogels, code rood of iets dergelijks te maken maar heeft puur organisatorische redenen.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Een beetje laat maar dan toch.
In het kader van er lopen 2 varkens in de wei.
Zegt de ene knor, zegt die andere doe mij maar Unox.
Ehuh hierbij een scan van de column.
Tussen de rode stipjes, daar gaat het over.

IMG-3.jpg

Michel_G

Zilveren Member
Hmmm, realiseer mij nu pas dat het dus 2de jaar op rij is geweest dat vuurwerk bij Rijnweek niet doorging!

Overigens, gezien de datering van het artikel (11-juli-2012) wat sigaar geplaatst heeft, staat het volgensmij in topic van jaartje eerder :tounge:

Neemt niet weg: wel hele knullige reden om de show (van 2012) op het laatste moment af te lasten!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Zucht he, je hebt paella prutsers en ander soort prutsers.
Ik ben een prutser in het algemeen.
Ik zal het wel bij de goede topic plaatsen.

Bovenaan