• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Leerdam 17-06-2011

Re: Arkel 17-06-2011

Bedankt voor het melden Jeroen!

Zit nog wel een kans in dat ik morgenavond ook even langs kom!

wat kunnen we verwachten, is het de moeite waard om er een stuk voor te gaan rijden ?

Zou ook graag willen weten wat we hier kunnen verwachten. kan daar nog wat inzicht in worden gegeven?

Hierbij het filmpje, gefilmd met een Sony HDR XR 550.
Hoe kan het dat ik in You Tube niet naar 1080 pixels kan? Camera moet dat toch zeker aankunnen? Toon, iemand?

Geniet ervan.

moet zeggen dat ik dat eerste potje wel aardig vind. zilver palmen rechts en links en centraal een peony. verder geen opvallende dingen egzien.

Back
Bovenaan