• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Jouw video of foto in de publiciteit ?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Wat voor elke liefhebber een compliment kan zijn is wanneer zijn of haar beelden worden gebruikt in de media !
Natuurlijk kunnen je beelden op een verkeerde manier worden gebruikt door de media, daar ben ik ook benieuwd naar.

En als jullie worden benadert vragen jullie dan geld / vergoeding voor het materiaal of stel je het gratis beschikbaar ?

Hebben jullie publicaties waar jullie beelden in staan ?
Denk aan folders / Website`s / Posters / Tv fragmenten ?

- Zo zijn er een aantal foto`s van mij een tijd geleden gebruikt in een tutorial hoe je vuurwerk moet fotograferen.
- En dit jaar hangen er wat foto`s van mij in een winkel tijdens de verkoopdagen :-)

Let me Know ! Ben benieuwd :smiling:

Back
Bovenaan