HET WEER 31-12-2012

2005Fast

Registered User
Beste medefreaks,

Hopelijk word weer goed dit jaar op oudsjaardag & avond.

Deze site kan je een maand vooruit kijken Link

Alle enkele keren even gekijken wat weer doet, tot nu toe redelijk warm droog en weinige wind, belooft een goeie dag te worden:smiling:.

Link

gr
fast

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Re: HET WEER 31-12-2013

dat zie ik volgend jaar wel ;-)

Lees de tekst eerst nog eens door voordat je op "plaatsen" klikt :hehe!:

Laatst bewerkt:

passion fruit

Registered User
Accuweather.com zit er wel eens vaker naast bij mij, sindsdien heb ik het maar verwijderd van mijn smartphone. Ik hoop dat voor 31 Dec a.s. de voorspellingen wel kloppen dan hebben we perfect weer op onze stookdag.

blackpowder

Registered User
De berouwbaarheid van 2 weken vooruit ligt op ongevver 35% naar ik meen.
Maar wel kan het een indicatie geven wat te verwachten.
De atmosfeer blijft met de steeds rondtollende lagedrukgebieden met regen en wind ook redelijk onbetrouwbaar.
Ook kerst is nog niet zeker of deze warm en nat 75% of koud met kans op sneeuw 25% verloopt.

Mvg blackpowder

bjorn2202

Registered User
ochja het duurt alleen nog ff voordat het zo ver is...
Het probleem met het weer is namelijk dt het te onvoorspelbaar is zeker voor 15 dagen:p
dus nog ff geduld 10 dagen ofzo dan kunnen ze meer zeggen

GMP82

Zilveren Member
ik wou net zeggen, gooi maar weer op slot tot na de kerst...
tis al lastig genoeg om een dag vooruit te voorspellen, laat staan 2 weken.

blackpowder

Registered User
Naja hij kan wel openblijven want het is al kerst over een week ;) en verwacht in de lange termijn van 10 dafen vooruit al wat meer te kunnen zeggen en dat is a.s. vrijdag al.
Ik zal hier dan ook en waarschijnlijk david de huismeteoroloog zo nu en dan wat posten.

Mvg blackpowder

fireworks2dead

Registered User
kijk hier maar ff mensen http://www.buienradar.nl/pluim. Bij buienradar staan grafiekjes met de weersverwachtingen, ze nemen verschillende scenario's aan vandaar al die lijntjes. maar kijk naar de gemiddelde lijn (die stippellijn...). zeker de kaarten van neerslag en temperatuur zijn handig. Hierien zie je geen lage temperaturen (zo'n 2 graden) en maar weinig neerslag (1-2 mm = bijna verwaarloosbaar :D ) Dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!

Laatst bewerkt:

siebren

Registered User
hoop zeer veel dat het dees jaar op oudejaarsdag en avond droog is en weinig wind. vorig jaar was gewoon een ramp tot 10 voor 12 heeft het geregend. en heb dus maar 10 minute gehad om alles klaar te zetten, maak me dees jaar veel zorgen dat het weer zo zal lopen. dus hopelijk droog en weinig wind

vonk

FPM Moderator
Medewerker
kijk hier maar ff mensen http://www.buienradar.nl/pluim. Bij buienradar staan grafiekjes met de weersverwachtingen, ze nemen verschillende scenario's aan vandaar al die lijntjes. maar kijk naar de gemiddelde lijn (die stippellijn...). zeker de kaarten van neerslag en temperatuur zijn handig. Hierien zie je geen lage temperaturen (zo'n 2 graden) en maar weinig neerslag (1-2 mm = bijna verwaarloosbaar :D ) Dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!

Als ik er 1 niet meer serieus neemt is het buienradar. Die gasten zitten er echt altijd naast.

Gewoon nog even rustig blijven mannen, pas een dag of 2-3 van tevoren kan er een behoorlijke schatting gemaakt worden. Je kan nu wel je nagels kapot bijten of je vrouw lastig vallen maar er valt nog niks over te zeggen.

bjorn2202

Registered User
kleine 4 uur later en jahoor zoals ik al zei is weer verander zo zien we dus maar heren
het heeft echt nog geen zin om ons hier nu al mee bezeig te houden

Bovenaan