Hadjuk Split 100 jaar, lijkt me een voetbal club?

Beekje

Registered User
Zoals je aan de titel kan zien ben ik geen voetbal fan (Uiteraard alleen -020- hehe) en zou ook niet weten wat voor club het is als het al voetbal is.

Maar kwam deze op facebook tegen en hij is wel heel gaaf, lijkt erop dat het gedaan is met heel veel signaal pistolen/alarm pisotolen. Misschien weet iemand hier meer van?

Dreek

Registered User
Is inderdaad het 100 jarig bestaan van Hajduk, zo vier je nog eens een feestje!!

400.jpg

Laatst bewerkt:

Kobajo

FPM Filmer
Klopt Hajduk is een voetbalclub uit Split in Kroatië.
Ter ere van het 100 jarig bestaan van de voetblaclub.

"Pakao nad Splitom" vertaald naar het nederlands betekent "Hel over Split"

Tony

Administrator
Medewerker
Klopt Hajduk is een voetbalclub uit Split in Kroatië.
Ter ere van het 100 jarig bestaan van de voetblaclub.

"Pakao nad Splitom" vertaald naar het nederlands betekent "Hel over Split"

Oh, die *************** club. Nah, dan hoef ik de film ook niet te bekijken.

smilli

FPM Filmer
mooie video, je ziet wel weer hoe toegeweidt de torcida(harder kern) bezig is, kon dat hier maar..maarja kwa voetbal kunnen ze natuurlijk niks beginnen tegen clubs als Ajax:tounge:

Monsterking

Registered User
Hier vind je veel mooie foto's en video's tijdens, voor, na de wedstrijd van het 100 jarig bestaan van hajduk split.
erg groot gevierd zal je in nederland nooi (meer) zo groot zien bij voetbal zoals dit helaas.
Op deze websites zijn een hoop pyro shows en tifo acties te zijn van over de hele wereld (met name europa) voor degene die dat wel intereseert.

http://www.ultras-tifo.net/news/285-hajduk-split-100-years-celebration.html#comments

Laatst bewerkt:
Bovenaan