Grote zwarte pijlen

Sparkey

Registered User
Staat er hélemaal geen tekst op? Vind deze exemplaren anders netter afgewerkt dan de 4P en 3B pijlen!
Misschien mogelijk om wat close-up foto's te maken?

von urk

Registered User
Uit ervaring weet ik dat het kneiters van pijlen zijn maar om nou te zeggen dat ik ze boeiend vond...
(kocht er een doos van waar er 6 in zaten een paar jaar geleden)
Doordat ze zo f*ckin zwaar zijn gaan ze eerder zak en de uitwerking vond ik ook.. naja laat ik het redelijk houden: niet al te best.

jurrit

Registered User
Bij deze 2 foto's, 1 close up en 1 van de motor, zoals gevraagd. Ze zijn alleen niet al te scherp.

Foto=JUBK38ZA

Foto=VFUVTK3S-1

jurrit

Registered User
Uit ervaring weet ik dat het kneiters van pijlen zijn maar om nou te zeggen dat ik ze boeiend vond...
(kocht er een doos van waar er 6 in zaten een paar jaar geleden)
Doordat ze zo f*ckin zwaar zijn gaan ze eerder zak en de uitwerking vond ik ook.. naja laat ik het redelijk houden: niet al te best.

Weet je ook nog wat voor'n effect de pijlen hadden? of het het een groot boeket was?

bvd

Jeff

Registered User
Ik heb deze pijl ook en ben zeer benieuwd naar het effect. Het enige wat de verkoper er over kon zeggen is dat hij na een harde knal 3 luchtvullende effecten heeft die te vergelijken zijn met een 4'' shell. (Je weet met wat je dat laatste moet nemen ;) )

De persoon die met mij mee ging om naar het vuurwerk te kijken (Kennis verkoper) was zelf ook zeer te spreken over de pijl. Hij heeft er zelf dan ook één afgestoken. Voor het geval dat; Deze persoon is een zeer betrouwbare bron.

Laatst bewerkt:

duckeitm

Registered User
die zwarte pijl is een rocket nr. 1 pijl en die rode is een rocket nr. 2 pijl
Deze zijn uit de No-Name verzameling.
Die zwarte heeft 600 gram en die rode 720 gram lading, heb ik mij laten vertelen.

von urk

Registered User
Hahah ^_^

Ach joh, je kan het ook als een positief teken van god zien (tong)

(eek) (eek) (con) (con)

De uitwerking weet ik helaas niet meer jurrit.. is al zo lang geleden en aangezien ik toen nog geen member was op deze site, hield ik mij er toen nog niet zo mee bezig.
Toch lijken mij dit geen meerslagen pijlen te zijn (4P & 3B) want anders had het er wel opgestaan toch? bovendien zijn deze pijlen ook kartonkleurig.

Maak er even een foto, of liever nog, een filmpje van wanneer dit ding het ruime sop kiest! (win)

astronaut-pira

Registered User
Heeft iemand ervaring met deze ontzettend grote pijlen?

Ze zijn echt huge(bigg)

ik moest 20 euro voor de rooie betalen en 23 voor de zwarte (die is zwaarder)

http://www.mijnalbum.nl/Foto=87B73CPB

die zwarte kon ik voor 25euro krijgen.
niet gekocht maar die genen ging hem zelf ff testen, nou die stijglading is niet normaal hij vloog egt = echt tallooze straten verder gewoon

Laatst bewerkt door een moderator:

Firespree

Registered User
Klinkt alsof je hem schuin hebt afgestoken (con) zie hem anders niet zo snel naar andere straten vliegen..
Maarja wat vond je van de uitwerking dan??? ben ik ook wel benieuwd naar
(radar)

astronaut-pira

Registered User
Klinkt alsof je hem schuin hebt afgestoken (con) zie hem anders niet zo snel naar andere straten vliegen..
Maarja wat vond je van de uitwerking dan??? ben ik ook wel benieuwd naar
(radar)
hmm ja supermooi, maar vind het echt niet waard voor die 25euro.
kan je net zo goed een mooi blokje voor kopen ofzo.

astronaut-pira

Registered User
want??? te klein, te hoog, te zacht, te onhelder?? omschrijf het effect eens...

neej het is wel een mooi effect hoor, volgens mij peonie(sorry ken niet al die namen) en echt super groot.
maar zo als ik al zei het blijft gewoon een hoop geld, het is maar net wat je er voor over heb denk ik..

Jeff

Registered User
Ik heb hem na de finale als afsluiter gebruikt en de kracht waarmee hij omhoog gaat is echt mooi om te zien, hij ging ook erg hoog, maar het effect...tja, van wat mij is verteld is niks uitgekomen...Zie het maar als een vrij grote (Maar niet spectaculair groot) falling leaf, maar ik denk niet dat dit de bedoeling was van de pijl, hij was ronduit bagger en dus weggegooid geld...

MaideneerNo1

Registered User
hier in de buurt werd er 45,- euro per stuk voor gevraagd. Het schijnt (ik heb alleen de zwarte gezien) dat ze 2 keer een effect weergeven. Of dat er 2 shells in zouden zitten. Nadat ik de dop van de lont had verwijderd zag ik het visco en dach MAZZEL vet neppe pijlen. Wel leuk voor een showroom ofzo.

Bovenaan