Glorious

FPM ProductBOT

Registered User
1850_Wolff_DynastyProfessional_Glorious_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Glorious[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1850[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 3,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]50 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]19[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]U staat versteld wat er uit dit kleine potje komt! 19 shots mine-cake met verbazingwekkende kwaliteit. Prijs per stuk [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
Re: Glorius

[video=vimeo;29576814]http://vimeo.com/29576814[/video]

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User

hij is mager maar dat viel te verwachten aan de prijs.
maar dus kun je hem voor de prijs ook meerderre malen tegelijk doen dus dat is het probleem niet.
er zit een goede snelheid in en de fluiters zijn verassend.
ook lijkt de stijghoogte behoorlijk ( zie 1ste schot in vergelijking met die man)
hier ga ik zeker een projectje van maken.
mvg

Dim

Product Beheer
Medewerker

Eerste schot laat inderdaad goed zien hoeveel er nog uit het kleine potje komt. Vond de andere mine ''waaier'' niet echt de moeite waard voor dat geld, deze is wel kickuh om te gebruiken in een projectje tijdens oud en nieuw... Die prijs is ook gewoon erg leuk!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Filmpje wat er stond (sample) leek nog een beetje op de oude: Over the Rainbow.
De echte is helaasch een slap aftreksel daarvan... Al kun je voor 3,95 ook niet veel meer verwachten natuurlijk.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Hehe! Vind het voor 3,95 toch een super cakeje hoor! Mines zijn inderdaad helaas niet zo vol en schieten er niet hard uit, maar goed....

Wolff heeft wel veel kleine cakes van een paar euro die echt zeker de moeite waard zijn. Dit is ook weer een goede aanvulling!
Voor de mensen met een kleiner budget toch leuk voor erbij!

Zelf heb ik hem dan ook al besteld! Leuk om voor een paar euro's een projectje te maken!

jetztgehtslos

Registered

Tien jaar geleden had je zat van dit soort potjes in de verschillende assortimenten. Als ik dit potje voorbij zie komen, betekent dat nostalgische gevoelens bij mij. Toch maar overwegen om deze erbij te doen.

bluebear

Registered User

filmpje valt me in vergelijking met de china film echt tegen.
tuurlijk had ik geen dikke mijnen verwacht maar zo als die nu is heb ik hem dan liever een paar euro duurder maar wel goed.

mickeyzegtboem

Registered User

Misschien echt iets meer voor de nostalgie freaks onder ons is, maar ik vind hem leuk.
Prijstechnisch ook nog leuk om er een rits van in een waaier te zetten, geeft echt een leuke opvulling in een showtje in de straat.

Bovenaan