• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Genève (CH) 11-08-2012

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 11-Aug-2012
Plaats: Genève
Land: Zwitserland
Wie: ?
Kaliber: Professionele Pyromusical
Tijd: 22.00
Waarom: Fêtes de Genève
Extra Info:
Info

Re: Genève (CH)

De hele show ( 55 minuten)

Gepubliceerd op 12 aug 2012 door Paramanch36
Fete de Geneve, Fireworks 2012 fimed with a Canon 7D - Music is as recorded ising rodeo Mike

Prachtig gefilmd Jaco. bedankt. Ik heb gedeeltes van je film bekeken, show ziet er goed uit. De rest bewaar ik voor later.
Was je doelbewust naar deze show gegaan, of was je in de buurt voor vakantie?

Prachtig gefilmd Jaco. bedankt. Ik heb gedeeltes van je film bekeken, show ziet er goed uit. De rest bewaar ik voor later.
Was je doelbewust naar deze show gegaan, of was je in de buurt voor vakantie?

Ik ben doelbewust naar deze show gegaan, mijn vakantie is rond 3 elementen gepland. Eerst om naar het vuurwerk in Annecy te gaan, daarna naar Disneyland Paris (voor de vriendin :)) om afsluitend deze show mee te pakken.

Prachtig hoor!
SUPER GEK en echt iets wat je mee moet maken als liefhebber.
Thanks voor het delen!

Back
Bovenaan