Inderdaad iemand loopt te verkondigen dat de keuring dan afloopt en vrijwel al het knalvuurwerk wordt afgekeurd. Hij zegt dit te hebben gehoord van Ertbrand en Alpeco. Ik zet mijn grote twijfels hierbij.ajax4life zei:Is het waar dat ze geen thumping thunders mogen verkopen vanaf 18 mei 2005??
Want op avp-zomer staat dat....
Ik meen dat dat een thunder king is van Alpeco waar de koker vanaf is gehaaldzink901 zei:Nu hij er toch staat, ik vraag me steeds af wat voor een (lawine) pijl erop staat.
[adminbreak]Voor deze keer dan, maar zulke offtopicvragen voortaan aub via PM![/adminbreak]
bouvon zei:Ik las dit op het forum van pyroteam :
Gepost door Kevin [Administrator] op Woensdag, 4 Mei 2005 / 13:41
Hallo,
Zoals je misschien al wist waren de nitraten tijdelijk uit de schappen omdat ze getest werden. Helaas zijn ALLE nitraten afgekeurd en er zit dus een kans in dat er dit jaar met oud en nieuw geen nitraten verkrijgbaar zijn. Binnekort worden de vlinders getest.
Kevin
Moet ik me nu zorgen gaan maken of wordt er bedoeld dat alle nitraten zonder kvk straks met kvk worden.
Ik had al een reactie gepost op het pyroteam forum, maar het is een klein forum dus weinig reacties.
bosman zei:Dat zou wel heel erg zijn, weet jij ook waar die dat vandaad heeft?