fête du lac annecy 2025

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum - 02-08-2025
Plaats - Annecy
Land - Frankrijk
Wie - Arteventia

Waarom: fête du lac annecy 2025

Meer informatie over de ticket verkoop en overige info volgt snel.

recemonster

Registered User
Ik ben benieuwd wat er dit jaar concreet veranderd aan het evenement ten opzichte van voorgaande jaren. Hopelijk maken ze dit voor de ticket verkoop bekend.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Hoop dat ze de drones thuis laten...
Verder zal het qua opzet denk ik wel het zelfde zijn.

Dacht ergens gelezen te hebben.
Vuurwerk weer 70 minuten en ondersteuning van licht en muziek.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Kan er helaas niet bij aanwezig zijn. Voor de mensen die gaan heel veel plezier. Zal denk ik een onwijs dikke show worden ❤️

stefantvs

Administrator
Medewerker
Poeee goede vraag.
Ik zou wel optijd gaan met de auto. De ervaring leert dat het knetter druk is. Ook met het wegrijden na de show. Mocht je de mogelijkheid hebben om lopend te gaan zou ik dat zeker aanraden.

STO

Nieuwe Member
Lekker hoor!
Was het parkeren een beetje te doen of hadden ze daar ook betaalde plekken voor?
Parkeren is erg lastig. Er zijn geen betaalde plekken.
Het centrum afgezet, je zal dus buiten het centrum een plekje moeten vinden.
Hou dan rekening met ongeveer 30 minuten lopen.
Heel veel mensen doen dit, dus je moet al vroeg komen.
En als de show afgelopen is, wordt het een complete verkeerschaos,.

Ik had dit jaar daarom een appartement gehuurd op ± 30 minuutjes lopen van het centrum.
Waarbij ik mij nog bijna vergist had in de tijd omdat de rijen om naar binnen te komen gigantisch waren.
En wij ook nog behoorlijk om moesten lopen omdat de boulevard achter de hoofdtribunes en kijkvelden afgesloten was.
Het is sowieso bizar druk, want er zijn gigantisch veel mensen zonder kaartje die ook een mooi plekje zoeken achter de tribunes en kijkvelden.

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Parkeren is erg lastig. Er zijn geen betaalde plekken.
Het centrum afgezet, je zal dus buiten het centrum een plekje moeten vinden.
Hou dan rekening met ongeveer 30 minuten lopen.
Heel veel mensen doen dit, dus je moet al vroeg komen.
En als je show afgelopen is, wordt het een complete verkeerschaos,.

Ik had dit jaar daarom een appartement gehuurd op ± 30 minuutjes lopen van het centrum.
Waarbij ik mij nog bijna vergist had in de tijd omdat de rijen om naar binnen te komen gigantisch waren.
En wij ook nog behoorlijk om moesten lopen omdat de boulevard achter de hoofdtribunes en kijkvelden afgesloten was.
Het is sowieso bizar druk, want er zijn gigantisch veel mensen zonder kaartje die ook een mooi plekje zoeken achter de tribunes en kijkvelden.
Welkom op fpm! Bedankt voor je bijdrage en informatie.

Bovenaan