Etten (Demo Katan) 18-09-2012

Tony

Administrator
Medewerker
Post van Mike (Je weet wel, die van Katan die mooie finales schiet :))

Goedemorgen,

Op dinsdag 18 september 2012 geeft Katan weer de jaarlijkse presentatieavond. Tijdens deze avond zullen er zo'n 60 artikelen worden afgestoken. Dit alles van klein tot groot. Hiervan is meer dan de helft nieuw!!!

Wij heten iedereen van harte welkom, even aanmelden per e-mail is voldoende. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar mike@katanvuurwerk.nl.

Aanvang: 19.45
Demoshow: 20.30

Adresgegevens demo:
Partycentrum Scholtenhof
Oude IJsselweg 24
7075 DN Etten

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Etten (Demo Katan)

Opnieuw een importeur die liefhebbers uitnodigt om de demo bij te wonen.
Een primeur voor Katan; het is de eerste keer dat zij dit doen. Mooi gebaar!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Mannen, vorig jaar was de demo van Katan nog besloten!! Dit jaar niet. Iedereen is welkom.
Maar vergeet je niet aan te melden. Zie de beginpost!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Ronny Vos (Facebook)

Dinsdag 18 september schieten wij onze jaarlijkse vuurwerkpresentatie voor onze winkeliers bij partycentrum scholtenhof.
Tijdstip zal rond 20.45 zijn en zal een klein uurtje gaan duren en als afsluiting een knallende finale,de omgeving zal in kennis worden gesteld om hun dieren en vee binnen te houden of oordopjes in te brengen....

PyroGuy

Registered User
Leuk dat ook wij als liefhebbers welkom zijn op deze demo. Het wordt mijn eerste kennismaking met Katan, dus ik laat me verrassen!

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
Zijn er nog tokkies hier die zich ook aangemeld hebben en die op de route Ede/Etten wonen en mee willen rijden?

Pm even!!!

PyroGuy

Registered User
Ook mijn film van de finale. Niet helemaal scherp, ging niet helemaal goed met instellen.

Een leuke eerste kennismaking met Katan. Aangenaam verrast door sommige producten en prijzen. De films en mijn ervaringen vinden jullie later wel in de topics :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan