23 november 2009 #1 P PyroGuy Registered User Ik ben van plan dit jaar eens wat cakes van Broekhoff te proberen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee, en wat zijn echt toppers? :idea:
Ik ben van plan dit jaar eens wat cakes van Broekhoff te proberen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee, en wat zijn echt toppers? :idea:
23 november 2009 #2 K KoenL Registered User Broekhoff heeft naar mijn idee zeker wel wat leuke dingen in het assortiment. Vooral de nieuwe producten zijn niet slecht. Wat mij betreft zijn de aanraders: - Crackle Dragon , €19,95 - Heavenly Red , €5,95 - Kamuro Sky, €42,50 - Clouds of Thunder, €36,95
Broekhoff heeft naar mijn idee zeker wel wat leuke dingen in het assortiment. Vooral de nieuwe producten zijn niet slecht. Wat mij betreft zijn de aanraders: - Crackle Dragon , €19,95 - Heavenly Red , €5,95 - Kamuro Sky, €42,50 - Clouds of Thunder, €36,95
23 november 2009 #3 P -=Psycho=- Registered User zie ook ; http://www.freakpyromaniacs.com/forum/crown-collection/957-afraders-hints-en-tips.html
23 november 2009 #4 P PyroGuy Registered User Oh, sorry.. Had even gekeken maar niks gevonden wat hier op leek, maar heb dus toch niet goed genoeg gekeken. Dan gaan we daar gewoon verder
Oh, sorry.. Had even gekeken maar niks gevonden wat hier op leek, maar heb dus toch niet goed genoeg gekeken. Dan gaan we daar gewoon verder
23 november 2009 #5 vonk FPM Moderator Medewerker PyroGuy zei: Oh, sorry.. Had even gekeken maar niks gevonden wat hier op leek, maar heb dus toch niet goed genoeg gekeken. Dan gaan we daar gewoon verder Klik om te vergroten... Om het overzichtelijk te houden doe ik deze dan op slot.
PyroGuy zei: Oh, sorry.. Had even gekeken maar niks gevonden wat hier op leek, maar heb dus toch niet goed genoeg gekeken. Dan gaan we daar gewoon verder Klik om te vergroten... Om het overzichtelijk te houden doe ik deze dan op slot.